XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

iemand die me kan vertellen hoe ik een filmpje iets vertraag en het als vertraagde versie kan opslaan? karma
 
iemand die me kan vertellen hoe ik een filmpje iets vertraag en het als vertraagde versie kan opslaan? karma

Computer iets schuin houden zodat je afspeelbalkje niet zo snel gaat.
 
het is wel pest meaantje dag vandaag :o
 
voor school gesprek moeten filmen van 10 minuten maar kwam op max 8 minuut nog wat. gaat het opvallen als ik het geheel op 0,8x de normale snelheid instuur?
 
voor school gesprek moeten filmen van 10 minuten maar kwam op max 8 minuut nog wat. gaat het opvallen als ik het geheel op 0,8x de normale snelheid instuur?

gewoon testen. speel op snelheid 0,8 af. merk je zelf het verschil niet merken zei het ook niet, maar denk dat het wel opvalt.

anders gewoon 2 minuten lang een bicep shop op het einde?
 
voor school gesprek moeten filmen van 10 minuten maar kwam op max 8 minuut nog wat. gaat het opvallen als ik het geheel op 0,8x de normale snelheid instuur?

Voeg gewoon nog 2 minuten aan video toe waarbij je een beetje zwaar ademt
 
je definitief aanmelden bij een nieuwe sportschool en van de sportschooleigenaar te horen krijgen dat je oude sportschool alvast een maand abbo heeft betaald ter sponsoring :heart:
 
je definitief aanmelden bij een nieuwe sportschool en van de sportschooleigenaar te horen krijgen dat je oude sportschool alvast een maand abbo heeft betaald ter sponsoring :heart:

je betaald een vermogen voor crossfit

dit is dan wel het minste dat ze kunnen doen hihi
 
Back
Naar boven