XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Besef me net dat ik alweer meer dan vijf jaar op dit forum zit. De helft van die tijd waren de mooiste herinneringen aan m'n middelbare school periode :roflol:
     
    Gisteren een top les gehad met mijn paard in de paardrij les.
    Na 5 jaar training, komt het sneller door mijn schedel heen hoe ik mijn paard voorwaarts/neerwaarts kan krijgen.
    Voorwaarts/neerwaarts is het voorwaarts laten rijden van je paard terwijl je paard in een ontspannen krul met jou aan de teugels mee loopt.

    Ik bodybuild momenteel niet alleen mijn zelf maar ik ben ook bezig met het heropbouw van de spieren van mijn paard.
    Paardlief is half jaar kreupel geweest "slecht lopen door een bepaalde wond", waardoor wij weinig tot niks konden doen.

    De andere minder deel voor vandaag is dat ik zo weer mijn benen moet gaan trainen.....

    wut?
     
    vandaag komt mijn vaatwasser binnen! :) cant wait !!!!
     
    Jij postte het niet, dus deed ik het voor je potverdomme

    Stank voor dank he noemen ze zoiets :s

    Hmm in dat licht beschenen.. Bedankt ot! Je bent een geweldige vriend :heart:
     
    Gisteren een top les gehad met mijn paard in de paardrij les.
    Na 5 jaar training, komt het sneller door mijn schedel heen hoe ik mijn paard voorwaarts/neerwaarts kan krijgen.
    Voorwaarts/neerwaarts is het voorwaarts laten rijden van je paard terwijl je paard in een ontspannen krul met jou aan de teugels mee loopt.

    Ik bodybuild momenteel niet alleen mijn zelf maar ik ben ook bezig met het heropbouw van de spieren van mijn paard.
    Paardlief is half jaar kreupel geweest "slecht lopen door een bepaalde wond", waardoor wij weinig tot niks konden doen.

    De andere minder deel voor vandaag is dat ik zo weer mijn benen moet gaan trainen.....
    Horse'cock
     
    Gisteren een top les gehad met mijn paard in de paardrij les.
    Na 5 jaar training, komt het sneller door mijn schedel heen hoe ik mijn paard voorwaarts/neerwaarts kan krijgen.
    Voorwaarts/neerwaarts is het voorwaarts laten rijden van je paard terwijl je paard in een ontspannen krul met jou aan de teugels mee loopt.

    Ik bodybuild momenteel niet alleen mijn zelf maar ik ben ook bezig met het heropbouw van de spieren van mijn paard.
    Paardlief is half jaar kreupel geweest "slecht lopen door een bepaalde wond", waardoor wij weinig tot niks konden doen.

    De andere minder deel voor vandaag is dat ik zo weer mijn benen moet gaan trainen.....

    Jammer dat je zo weinig weegt anders was je echt mijn droom man
     
    Jammer dat je zo weinig weegt anders was je echt mijn droom man

    Ach, nu kan jij eindelijk eens iemand domineren. Is ook wel eens leuk voor de verandering of niet?
     
    Jammer dat je zo weinig weegt anders was je echt mijn droom man

    Val jij op paard rijdende mannen? :s

    Buffe mannen op een paard zal je echter niet tegenkomen, tenzij...

    White_Knight.jpg
     
    Back
    Naar boven