XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mag donderdag al eens op m'n nieuwe job rondneuzen :)

Schijnt wel dat ze elke dag naar Familie kijken :(

m91s75.jpg

Apart hoofd

wow dis mossel
30jr4nd.jpg

Jij bent toch geen Thuis kijker Mat? :sad:

Beide programma's zijn slecht :mad:

Weet nog dat ik vroeg een chick (L, je kent ze wel) altijd uitlachte dat ze naar familie keek. Vond het echt een belachelijk programma. Sinds ik in Hasselt zit kijk ik er zelf elke avond naar :o Damn you raneeeh

Weet nog dat ik vroeg een chick (L, je kent ze wel) altijd uitlachte dat ze naar familie keek. Vond het echt een belachelijk programma. Sinds ik in Hasselt zit kijk ik er zelf elke avond naar :o Damn you raneeeh

Ik weiger hier naar te kijken. Gvd paljassen zooi. Gf kijkt er ook naar maar ik wil gewoon niet, srs wat een programma is me dat :o

Kwam ook ter sprake bij schoonfamilie, ik zeg dat dat programma ook een bepaald publiek aantrekt (gf kijkt het, haar moeder ook :o ) die plots op haar paard: 'Ja zijn die 1 miljoen dagelijkse kijkers dan allemaal onnozelaars?!'

Mijn antw: "Ja" kwam er iets te snel uit denk ik :D

Is dat een soort Belgische Goede Tijden, Slechte Tijden?

Denk het, alleen hebben wij 2 zenders (openbare omroep, VRT en zijn commerciële aanhanger VTM) die beiden een versie uitzenden. Ene heeft Thuis andere Familie. En er zijn die hard fans die het ene geweldig vinden en het andere stom :o (het is 1 pot nat :kots:)

Ik weiger hier naar te kijken. Gvd paljassen zooi. Gf kijkt er ook naar maar ik wil gewoon niet, srs wat een programma is me dat :o

Kwam ook ter sprake bij schoonfamilie, ik zeg dat dat programma ook een bepaald publiek aantrekt (gf kijkt het, haar moeder ook :o ) die plots op haar paard: 'Ja zijn die 1 miljoen dagelijkse kijkers dan allemaal onnozelaars?!'

Mijn antw: "Ja" kwam er iets te snel uit denk ik :D
:roflol: dat dacht en zei ik vroeger ook

Kan wel. Gaat over 1 grote familie waar altijd wel iets mis gaat. Overval, afpersing, zwanger, ruzie..

Ben jij daar niet een of andere opper-machthebber die gewoon kiest wat er op tv komt?
Zit blijkbaar vast in de dagstructuur. "Familie gaat over maatschappelijke thema's en heeft een pedagogische waarde" :roflol:

Eerst een jaartje m'n pluimen verdienen, dan zorgen dat er een programma met Jani in de plaats komt :cool:

Zit blijkbaar vast in de dagstructuur. "Familie gaat over maatschappelijke thema's en heeft een pedagogische waarde" :roflol:

Eerst een jaartje m'n pluimen verdienen, dan zorgen dat er een programma met Jani in de plaats komt :cool:

Gf werkt met mentaal gehandicapten, zetten ze Familie nu ook op omdat er een mongooltje in meespeelt :roflol:

• Like
Waarderingen: mat

Jani is nog wel lache

no homo

Gf werkt met mentaal gehandicapten, zetten ze Familie nu ook op omdat er een mongooltje in meespeelt :roflol:

:roflol: leentje
Al speelt die al een tijdje niet meer mee hoor

Als je met namen van personages gaat gooien ga ik kaarten uitdelen :mad:

Het zit in een hoek en wordt steeds kleiner
Mongooltje met een rasp

Waarom heeft een mong**l een bed dat even lang is als breed?
Dan kan hij ook ‘s nachts dwars liggen.

:o

Terug
Naar boven