- Waardering
- 7.382
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mag donderdag al eens op m'n nieuwe job rondneuzen
Schijnt wel dat ze elke dag naar Familie kijken![]()

Echt sucken. Ga m'n contract toch eens herbekijken als het werkelijk zo isJij bent toch geen Thuis kijker Mat?
Beide programma's zijn slecht

mijn ma heeft bij z'n tv SMS spelletje toen ze ziek op de bank lag een keer paar honderd euro gewonnenMeedoen aan radio SMS spelletjesnut. even. wuns.
inb4 je wint de jackpot
Echt sucken. Ga m'n contract toch eens herbekijken als het werkelijk zo is![]()
Jij bent toch geen Thuis kijker Mat?
Beide programma's zijn slecht
Damn you raneeehmijn ma heeft bij z'n tv SMS spelletje toen ze ziek op de bank lag een keer paar honderd euro gewonnen
had de verkeerde stem.... erg balen dit, was net op radio 538Weet nog dat ik vroeg een chick (L, je kent ze wel) altijd uitlachte dat ze naar familie keek. Vond het echt een belachelijk programma. Sinds ik in Hasselt zit kijk ik er zelf elke avond naarDamn you raneeeh

) die plots op haar paard: 'Ja zijn die 1 miljoen dagelijkse kijkers dan allemaal onnozelaars?!'
Is dat een soort Belgische Goede Tijden, Slechte Tijden?
(het is 1 pot nat
)Ik weiger hier naar te kijken. Gvd paljassen zooi. Gf kijkt er ook naar maar ik wil gewoon niet, srs wat een programma is me dat
Kwam ook ter sprake bij schoonfamilie, ik zeg dat dat programma ook een bepaald publiek aantrekt (gf kijkt het, haar moeder ook) die plots op haar paard: 'Ja zijn die 1 miljoen dagelijkse kijkers dan allemaal onnozelaars?!'
Mijn antw: "Ja" kwam er iets te snel uit denk ik![]()
dat dacht en zei ik vroeger ookKan wel. Gaat over 1 grote familie waar altijd wel iets mis gaat. Overval, afpersing, zwanger, ruzie..Is dat een soort Belgische Goede Tijden, Slechte Tijden?
Zit blijkbaar vast in de dagstructuur. "Familie gaat over maatschappelijke thema's en heeft een pedagogische waarde"Ben jij daar niet een of andere opper-machthebber die gewoon kiest wat er op tv komt?

Zit blijkbaar vast in de dagstructuur. "Familie gaat over maatschappelijke thema's en heeft een pedagogische waarde"
Eerst een jaartje m'n pluimen verdienen, dan zorgen dat er een programma met Jani in de plaats komt![]()

Jani is nog wel lacheZit blijkbaar vast in de dagstructuur. "Familie gaat over maatschappelijke thema's en heeft een pedagogische waarde"
Eerst een jaartje m'n pluimen verdienen, dan zorgen dat er een programma met Jani in de plaats komt![]()
Gf werkt met mentaal gehandicapten, zetten ze Familie nu ook op omdat er een mongooltje in meespeelt![]()
leentjeleentje
Al speelt die al een tijdje niet meer mee hoor

Als je met namen van personages gaat gooien ga ik kaarten uitdelen
Het zit in een hoek en wordt steeds kleiner
Mongooltje met een rasp