MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

moet je tegenwoordig elite member zijn om een artikel te mogen posten in de artikelensectie of is het gewoon omdat ik te lelijk ben ofzo

thedutchoak had er in september nog een artikel (startsguide) geplaatst en neem aan dat ze het niet zomaar veranderen zonder in te lichten. ook lijkt het mij raar om het posten alleen voor elite members te maken.

heb je niet gewoon een ban gekregen over de hele sectie?:p

ik wil een topic openen daar maar krijg een melding dat ik niet de rechten heb

ik kan het ook niet. dus ligt niet aan PHM

PR op de low bar squat
1 x 130
vorig record was 1 x 125.

---------- Toegevoegd om 16:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:58 ----------

PR op de low bar squat
1 x 130
vorig record was 1 x 125.

5kp0kh.jpg

Ik vraag het omdat ik er ook misschien aan moet, heb eigenlijk hetzelfde + add. Ze willen voordat ik met concerta begin dat eerst behandelen. Ik was er eerst geen voorstander van maar het is misschien wel een goed plan.

Ik ook neem liever ook geen meds, maar er zit niks anders op. Heb het afgelopen jaar alles geprobeerd om m'n mood op te krikken en te kijken waar het aan lag maar er zit geen verbetering in. Krijg ook niks meer voor elkaar, kan amper normaal functioneren zo. Kan niet aan school werken en zit eigenlijk gewoon te wachten tot ik weer naar bed kan. Voel me gelijk al beter wetende dat ik zo weer kan opleven.

Ik herken mezelf hier grotendeels in, waarschijnlijk zal ik ook wel zo iets moeten..

ADD + depressie checking in..

Ja 2 weken is ook wel erg snel toch? Zit nu in de eerste stap en die duurt al 2 weken!
Was overtuigd dat ik het niet meer nodig had en was gewoon gestopt :roflol: Na haast een jaar niet meer slikken en terugkijkend zie ik nu pas dat vanaf het afbouwen tot nu het gewoon steeds weer langzaamaan slechter ging met m'n mind.

Artsen schrijven het voor bij depressie en bij angststoornissen, zoals een dwangstoornis, paniekstoornis, sociale fobie en posttraumatische stressstoornis. Soms wordt citalopram ook gebruikt bij voortijdige zaadlozing.

Nice!

Was overtuigd dat ik het niet meer nodig had en was gewoon gestopt :roflol: Na haast een jaar niet meer slikken en terugkijkend zie ik nu pas dat vanaf het afbouwen tot nu het gewoon steeds weer langzaamaan slechter ging met m'n mind.

Ja dat zou inderdaad daar aan kunnen liggen. Was je niet vet ziek geworden enzo? Maargoed nu nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Ik ook neem liever ook geen meds, maar er zit niks anders op. Heb het afgelopen jaar alles geprobeerd om m'n mood op te krikken en te kijken waar het aan lag maar er zit geen verbetering in. Krijg ook niks meer voor elkaar, kan amper normaal functioneren zo. Kan niet aan school werken en zit eigenlijk gewoon te wachten tot ik weer naar bed kan. Voel me gelijk al beter wetende dat ik zo weer kan opleven.

succes dr mee brah.

het zijn lastige tijden voor ons alle

heeft iemand nog een goeie limburgse hit om de woensdagavond mee door te komen

Terug
Naar boven