AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

Lol volgens mij zat ik net ff te slapen in mn bureaustoel hier op stage
 
dat moment wanneer je aant mediteren bent tijdens een examen en de surveillant vraagt of het goed gaat:roflol:
 
  • Like
Waarderingen: mat
dat moment wanneer je aant mediteren bent tijdens een examen en de surveillant vraagt of het goed gaat:roflol:

lol ik zat gister ook te visualiseren en mediteren voor het tentamen, merkte ook al wat rare blikken mijn kant op komen

dat feel toen ik daarna als eerste het lokaal uit liep
 
lol ik zat gister ook te visualiseren, mediteren en masturberen voor het tentamen, merkte ook al wat rare blikken mijn kant op komen

dat feel toen ik daarna als eerste het lokaal uit liep
 
Laatst bewerkt:
lol ik zat in de middelbare in mijn trainingsbroek en mijn lul lag naar links dus ik ging hem goedleggen zegt een vriend tegen anderen dat ik zat te fappen

true story
 
lol ik zat gister ook te visualiseren, mediteren en masturberen voor het tentamen, merkte ook al wat rare blikken mijn kant op komen

dat feel toen ik daarna als eerste het lokaal uit liep

Klaar met eind examen en mag nog niet weg. Op je tafel gaan liggen en vragen aan zon surveance of die je wakker wil maken als je weg mag.

die man keek echt raar toen
 
Dat ligt er dus aan of je deficient bent of niet :p. Te bepalen dmv bloedtest of inschatten adhv hoeveel exposure aan zonlicht je doorgaans hebt.
 
Is het dus zinvol om Vitamine D3 5000ui te slikken of is Steensteen weer geld aan het weggooien
Zou sowieso niet die shit van B&F nemen, maar vitamine D kent een stuk meer voordelen. De meeste Nederlanders kunnen doorgaans wel vit D suppletie gebruiken.
 
Dat ligt er dus aan of je deficient bent of niet :p. Te bepalen dmv bloedtest of inschatten adhv hoeveel exposure aan zonlicht je doorgaans hebt.

Aangezien ik 23 van de 24 uur op mijn zolderkamer doorbreng denk ik dat ik doorga met vitamine D

Zou sowieso niet die shit van B&F nemen, maar vitamine D kent een stuk meer voordelen. De meeste Nederlanders kunnen doorgaans wel vit D suppletie gebruiken.

Thx
 
Aangezien ik 23 van de 24 uur op mijn zolderkamer doorbreng denk ik dat ik doorga met vitamine D

2013-11-28-The%20D.jpg
 
Back
Naar boven