XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Ga nou niet Randy van Say yes to the dress uitschelden hè, want dan word ik boos.
     
    TLC, wat een zender. Programma's over het kopen van jurken.

    giphy.gif
    Tot zo'n 01:00 is het een kut zender, 's nachts hebben ze vaak programma's waarbij ze een moord behandelen, dat is best ok.
     
    Vandaag mijn eerste Motor les gehad
     
    Tegenwoordig eerst verplicht alle vaardigheden onder de knie te hebben voor openbare weg.

    Geld klopperij.
     
    Tegenwoordig eerst verplicht alle vaardigheden onder de knie te hebben voor openbare weg.

    Geld klopperij.

    Is toch ook met dat brommer rijbewijs, tegenwoordig moet je praktijlessen nemen :roflol:
     
    Vandaag mijn eerste Motor les gehad
    Nice! Gelijk zwaar of ben je nog onder de 24?
    Tegenwoordig eerst verplicht alle vaardigheden onder de knie te hebben voor openbare weg.

    Geld klopperij.

    Voor velen is het echt niet overbodig. Niet iedereen heeft schakelbrommer/crossmotor ervaring. Als je dit niet hebt is de eerste keer op een motor rijden lastig.
     
    >be me
    >denk je rijbewijs nodig te hebben omdat het anders veel gaat kosten
    >haal motorrijbewijs
    >rij daarna nooit meer motor
     
    Nice! Gelijk zwaar of ben je nog onder de 24?


    Voor velen is het echt niet overbodig. Niet iedereen heeft schakelbrommer/crossmotor ervaring. Als je dit niet hebt is de eerste keer op een motor rijden lastig.
    Onder de 24. Denk ook niet dat ik de zwaarder ga halen. Vind dit prima
     
    Onder de 24. Denk ook niet dat ik de zwaarder ga halen. Vind dit prima

    Toch niet zo'n 125cc brommertje? dat is niks.
    Met 35kw rijbewijs kan je tenminste wel een ''echte'' motor rijden, dan is het wel leuk.
     
    35kw gaat echt al hard hoor :')
     
    35kw gaat echt al hard hoor :')

    Ligt ook aan het gewicht van de motor natuurlijk.
    Als je niks gewend bent gaat het idd hard.
    Voor lekker toeren prima idd, een adrenaline junkie is er snel op uitgekeken. :p
     
    Ligt ook aan het gewicht van de motor natuurlijk. Als je niks gewend bent gaat het idd hard. Voor lekker toeren prima idd, een adrenaline junkie is er snel op uitgekeken. :p

    veel vrouwen die indd op een turbo busa rijden met 300km/u over de a1 :eek:
     
    veel vrouwen die indd op een turbo busa rijden met 300km/u over de a1 :eek:

    Reported voor discriminatie :eek:

    En voor 300km/u heb je toch geen turbo busa nodig, elke literbike haalt dat tegenwoordig wel. :p
     
    Toch niet zo'n 125cc brommertje? dat is niks.
    Met 35kw rijbewijs kan je tenminste wel een ''echte'' motor rijden, dan is het wel leuk.
    Ik rij nu op een ktm duke 390cc zoiets ga ik ook halen.
     
    Back
    Naar boven