Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Kwam vanmiddag aan op de parkeerplaats met de auto. Kwam er een dakloze naar me toe. Echt wat een baas was dat.

''Ja ik schrijf gedichten, doe niet aan oplichten''

Heel boek vol gedichten bij hem, echt vet. Goude tand + Tand met steentjes erin. Kwam die om geld vragen voor slaap plek. Al me kleingeld gegeven samen met een vriend, euro of 4. Precies genoeg voor de slaapplek. :thumbup:

Toen hadden we zonder erbij na te denken geen geld voor kaartje, dus die 4 euro gewisseld voor een briefje van 10. Die gast blij jonge :roflol:
Begon die vet bruut een dansje te doen ''Weetje wat dit is ? je beste beentje voor zetten'' ,te mooi.

Zei ook eerlijk dat die het overige geld voor wiet ging gebruiken haha, wel grappig allemaal. Hoop dat die vanavond lekker slaapt binnen! Mooi vent was dat hehe

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:)

Het bericht dat de hulpverlening in Haïti nog steeds niet met en goed doorlopende logistiek van de grond wil komen.

:o
Goedemorgen :P ;)

Zag de foto van Nietah net:heart:

Ik kon naar m'n werk fietsen want de sneeuw was zo goed als weg, en ik ga vanavond sushi eten. :lick:

:rauwe vis? :kots:

Federer heeft zojuist van Davydenko gewonnen en ik heb lekker spierpijn van gisteren! :p

Kwam vanmiddag aan op de parkeerplaats met de auto. Kwam er een dakloze naar me toe. Echt wat een baas was dat.

''Ja ik schrijf gedichten, doe niet aan oplichten''

Heel boek vol gedichten bij hem, echt vet. Goude tand + Tand met steentjes erin. Kwam die om geld vragen voor slaap plek. Al me kleingeld gegeven samen met een vriend, euro of 4. Precies genoeg voor de slaapplek. :thumbup:

Toen hadden we zonder erbij na te denken geen geld voor kaartje, dus die 4 euro gewisseld voor een briefje van 10. Die gast blij jonge :roflol:
Begon die vet bruut een dansje te doen ''Weetje wat dit is ? je beste beentje voor zetten'' ,te mooi.

Zei ook eerlijk dat die het overige geld voor wiet ging gebruiken haha, wel grappig allemaal. Hoop dat die vanavond lekker slaapt binnen! Mooi vent was dat hehe

als een zwerver wiet zegt bedoelt hij eigenlijk heroine, van je 10 euro kan die een shotje kopen :D

Terug
Naar boven