MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (43 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Verlof opgenomen
    Onderweg naar strand, fukyeh
     
    Lol. Nee maar ik heb iets geschreven voor een boekje dat uitgebracht wordt ter nagedachtenis van een aantal omgekomen verzetsleden, waaronder een familielid. En dat boekje wordt daar gepresenteerd

    Nice. Wel mooi om heen te gaan dan en inderdaad een eer ook t.o.v. je familielid.
    Levert ook real life karma op en zulke karma is zeker half zo veel waard als DBB karma.
    Heb zelf helemaal niemand heldhaftigs in de familie, toen niet en nu ook niet. Geen soldaten geen avonturiers niks, hele stamboom boeren allemaal uit een straal van 10km die amper konden lezen, amper wat hebben gemerkt van de 2e wereldoorlog en hun leven al klagend een beetje aanmodderden maar als ik dat dan over m'n moeder zeg wordt ze boos.
     
    Lol.
    Nee maar ik heb iets geschreven voor een boekje dat uitgebracht wordt ter nagedachtenis van een aantal omgekomen verzetsleden, waaronder een familielid. En dat boekje wordt daar gepresenteerd

    op de basisschool ben ik ook een keer gevraagd. Moesten we een gedichtschrijven over vrijheid toen :o Hadden ze die van mij uitgekozen maar we waren op vakantie en ik kon toen niet.
     
    meaantje ik kies jou
     
    MSI R9 280X en GTA 5 besteld.
     
    Huh

    ekolg.jpg
     
    ik zwaaide vanmorgen naar de buurman (dacht ik) en vroeg me al af waarom hij niet terugzwaaide. kwam vanmiddag thuis en zag dat het een vogelverschrikker was.
     
    Netjes man maar waarom wide stand?
    Ik deed het deze keer voor de variatie. Normaal gesproken pak ik "normaal" whatever hoe je het noemt, de classic met de armen breder dan mijn benen, maar vond het wel fijn om series van 5hh te draaien haha.
     
    :roflol:


    Ik deed het deze keer voor de variatie. Normaal gesproken pak ik "normaal" whatever hoe je het noemt, de classic met de armen breder dan mijn benen, maar vond het wel fijn om series van 5hh te draaien haha.

    dat heet sumo en ander conventional :o
     
    ik zwaaide vanmorgen naar de buurman (dacht ik) en vroeg me al af waarom hij niet terugzwaaide. kwam vanmiddag thuis en zag dat het een vogelverschrikker was.



    :roflol: wat :roflol:
     
    ik zwaaide vanmorgen naar de buurman (dacht ik) en vroeg me al af waarom hij niet terugzwaaide. kwam vanmiddag thuis en zag dat het een vogelverschrikker was.

    maar de vraag is


    zei je ook hoi ?
     
    nee

    zat in de auto
     
    Nice. Wel mooi om heen te gaan dan en inderdaad een eer ook t.o.v. je familielid.
    Levert ook real life karma op en zulke karma is zeker half zo veel waard als DBB karma.
    Heb zelf helemaal niemand heldhaftigs in de familie, toen niet en nu ook niet. Geen soldaten geen avonturiers niks, hele stamboom boeren allemaal uit een straal van 10km die amper konden lezen, amper wat hebben gemerkt van de 2e wereldoorlog en hun leven al klagend een beetje aanmodderden maar als ik dat dan over m'n moeder zeg wordt ze boos.

    Ja zo bijzonder was t ook weer allemaal niet, veel mensen probeerden uiteindelijk gewoon te overleven en kozen uit puur opportunisme voor t verzet, voor collaboratie of (de overgrote meerderheid) voor alles wat daar tussen zat. Hing er maar net van af waar je woonde en wat je familie deed. Zijn familie zat al grotendeels in het verzet en er waren ook onderduikers in huis, dus was het een logische stap. Helaas wel erg ellendig afgelopen met 'm. Aan het einde van de oorlog, toen alles onder de rivieren al bevrijd was, hebben de Duitsers nog een behoorlijk slagveld aangericht onder de verzetsleden in het noorden van het land.

    op de basisschool ben ik ook een keer gevraagd. Moesten we een gedichtschrijven over vrijheid toen :o Hadden ze die van mij uitgekozen maar we waren op vakantie en ik kon toen niet.

    Schattig :)
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    tfw hotel dat je geboekt hebt voor vakantie nu 4.5 ster heeft ipv 4.
     
    Back
    Naar boven