MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #100.141
Voor het eerst met belt gebencht :o

Ik haal zoveel meer uit benchen met belt, schrok er een beetje van. Volgende week max-week, dan ga ik voor 145kg paused.

• #100.143
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
nu verkopen ze dat spul al ook in de supermarkt :roflol:

• #100.144
^what de f**k.

• #100.146
Geen idee, maar 2x 130kg (paused) voelde heel easy aan het einde van mijn borst train.

Ik haal er ook wel wat uit, niet echt in kg's maar met riem ligt het toch wat steviger en het ging met riem een stuk harder omhoog dan zonder bij mij.

• #100.147
welke super?

• #100.149
Gezien de rest van de foto en het bordje is het HEMA (of c1000 :roflol: )
Edit: waarschijnlijk C1000 dus

• #100.150
Ik haal er ook wel wat uit, niet echt in kg's maar met riem ligt het toch wat steviger en het ging met riem een stuk harder omhoog dan zonder bij mij.

Ik had precies hetzelfde vandaag. Lijkt wel alsof ik explosiever ben op zwaardere gewichten met belt, op lagere gewichten merk ik er minder van.

• #100.152
Ik ben 99% zeker dat dat geen C1000 is, lijkt me eerder zo'n groothandel als makro oid

• #100.154
Lijkt wel op het lettertype, maar heeft de hema zo veel andere voedselgerelateerde dingen, zoals die kruidenpotjes (?) er recht achter en iets wat lijkt op chips of kroepoek?

• #100.155
Gozer in gym liet me PR filmpje zien.
tijdens het filmpje krijgt hij een bericht op whatsapp
Naam van whatsapp groep " anna boy " : roflol:

• #100.158
oh geen hema dus :o

• #100.159

Oh ja die hebben wij hier niet :roflol: Wel vaak geweest (toen ik nog in noord holland woonde) maar herkende het totaal niet :p
Nog even en het is in alle supermarkten te krijgen, maar ach, waarom niet..in elke supermarkt ligt ook een hele rij vol met allerlei andere ''health'' stuff..

• #100.160
Oh ja die hebben wij hier niet :roflol: Wel vaak geweest (toen ik nog in noord holland woonde) maar herkende het totaal niet :p
Nog even en het is in alle supermarkten te krijgen, maar ach, waarom niet..in elke supermarkt ligt ook een hele rij vol met allerlei andere ''health'' stuff..

Ik heb geen idee wat DEEN supermarkt is, zag het ook maar als reactie op die FB pagina :D DEEN doet me enkel denken aan die rare member thedeen

Terug
Naar boven