Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #100.201
:roflol:

kan je beter een andere fiets pakken dan maakt je tenminste nog gainz. :eyebrow:

• #100.202
[Link niet meer beschikbaar]

• #100.206
boh wat is zon PL wedstrijd toch mooi.

Afhankelijk van hoe komende week gaat weer in mei mee doen aan het NK junioren. Komende maand weer lekker aanvreten en hopen dat mn schouder het houd, dan kan ik weer mooie nieuwe PR's neerzetten

• #100.207
:roflol:

kan je beter een andere fiets pakken dan maakt je tenminste nog gainz. :eyebrow:

Net als jij? :eyebrow:

Afhankelijk van hoe komende week gaat weer in mei mee doen aan het NK junioren. Komende maand weer lekker aanvreten en hopen dat mn schouder het houd, dan kan ik weer mooie nieuwe PR's neerzetten

Wrs domme vraag, maar je hebt je niet meer hoeven kwalificeren? Vanwege je vorige wedstrijd?

• #100.208
Net als jij? :eyebrow:

Wrs domme vraag, maar je hebt je niet meer hoeven kwalificeren? Vanwege je vorige wedstrijd?

nee sommige wedstrijden hoef je je niet voor te kwalificeren. En ik ben door mn prestaties vorig jaar op het NK RAW al geplaatst voor de volgende editie :cool: ben zelfs gekwalificeerd voor het WK RAW junioren :P

• #100.209
Wat :roflol:

• #100.210

Ga je geared mee doen, als je meedoet?

• #100.211
  • #100.212
bench shirt komt maandag binnen

en net squat suit gepast, zit net als een singlet nu :roflol: kwam gewoon op diepte met air squats :roflol: Wss wel wraps en bulken dus mss pas ik m wel als deadlift suit :o

ik wilde net zeggen, je bench shirt zal wel aardig ruim zitten nu :roflol:

no hate.

• #100.214
Aan het uitkateren van een super dik eerste festival-van-het-jaar. Down Under was top!

• #100.215

• #100.216
haha. check sbs6, gestalkt. vandaag een bodybuilder met beelden op podium. iemans van hier?

Terug
Naar boven