AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #100.461
Deadlift is mijn sterkste lift. Ik pak relatief laag volume en ga bij DL nooit tot failen... daarbij vind ik het wel een heerlijke oef. om op kapot te gaan, maar spaar mijn energie liever voor squat... in het verleden erg veel hinder ondervonden bij elke week heavy DL.. gefrituurd zenuwstelsel enzo...

• #100.462
Ik kon het al na een maandje :rolleyes:

Meaantje kon de eerste keer squatten al 100kg dacht ik :eek:

Maar goed... zo heeft iedereen wel wat.
Ik bijvoorbeeld bench 3x70, heb een hele tijd (zo'n jaartje) vastgezeten op 60kg, wat ik ook deed. Bench loopt nu redelijk achter. :(

wat......

maarja, squat is kut voor mij, pas na anderhalf jaar een beetje onde de knie te krijgen.

heb toen ook nog eens ruim een half jaar gedaan over van 100x1 naar 120x1.

ik was aan het begin sowieso wel weak op alles. OHP strungles met stang voor paar reps, dumbel bench begon op 14 of 16 kilo voor 8-10.

en deadlift 160-165kilo eerste keer :trollface:

• #100.463
wat......

maarja, squat is kut voor mij, pas na anderhalf jaar een beetje onde de knie te krijgen.

ik was aan het begin sowieso wel weak op alles. OHP strungles met stang voor paar reps, dumbel bench begon op 14 of 16 kilo voor 8-10.

Eerste keer squatten was 8x35 max, 4 weken erna kon ik 5x100.
Deadlift eerste keer (wel met slechte vorm) 3x90, zo'n 4 a 5 weken later 5x120.
Bench eerste keer 30kg ofzo, half jaar later 5x60 en dat is zo bijna een jaar vast blijven zitten.

Ik ging laatst weer benchen, 3x65 had ik moeite mee, terwijl 3x70 makkelijker ging.

Huh :roflol:

vind bench press nog altijd een kut oefening

• #100.464
Echt kut als ik me bedenk dat er al junioren zijn met een 700+ totaal :(

En dan doel ik op de -83 :(

• #100.465
Echt kut als ik me bedenk dat er al junioren zijn met een 700+ totaal :(

En dan doel ik op de -83 :(

5488138198_e710de82cb.jpg

Eerste keer squatten was 8x35 max, 4 weken erna kon ik 5x100.
Deadlift eerste keer (wel met slechte vorm) 3x90, zo'n 4 a 5 weken later 5x120.
Bench eerste keer 30kg ofzo, half jaar later 5x60 en dat is zo bijna een jaar vast blijven zitten.

Ik ging laatst weer benchen, 3x65 had ik moeite mee, terwijl 3x70 makkelijker ging.

Huh :roflol:

vind bench press nog altijd een kut oefening

bench/squat zijn technisch ook erg moeilijk voor mij.

bench gewoon omdat zoveel dingen zijn om op te letten, squat vooral door bouw.

voel wel dat er stall aan gaat komen met bench....

• #100.466
  • #100.468
mmm ga lekker

infuusion

• #100.469
wat......

Is ook niet altijd dat waar je in het begin goed in bent je ook echt ligt. Had thuis wel eens met 30kg gebenched en eerste keer gym 70kg of zo maar nu is het weakest lift :o

• #100.470
Is ook niet altijd dat waar je in het begin goed in bent je ook echt ligt. Had thuis wel eens met 30kg gebenched en eerste keer gym 70kg of zo maar nu is het weakest lift :o

in verhouding is de deadlift bij mij ook echt veel minder vooruit gegaan dan andere lifts.

squat ong 200% bij.
bench ong 150% bij
OHP ong 225% bij
deadlift ong 50% bij.

• #100.471
  • #100.473
http://www.youtube.com/watch?v=KoUhA0jc08I

man man man, wat een fysiek voor die leeftijd.

op filmpje over ronnie coleman.

Steve Salter Jesus those legs are monsters... and his backside no longer even exists, its now just two gigantic muscles haha
Vind ik leuk · Beantwoorden · 8 · 5 uur

Chris Kamau His ass cleavage game is shit LOL
Vind ik leuk · 5 uur

Steve Salter maybe thats why his gut is so big. Every time he pushes a turd, it gets half way out and sees those bad boys about to clench, runs back inside screaming for its mumma. His shits actually shit themselves.

:roflol:

Laatst bewerkt:
  • #100.475
Gebroken hand was helemaal niet zo erg. Bovenkant van dat botje tussen mijn pink en mijn pols is gesplit, maar zit terug goed. Hij ging het eerst nog in de plaaster steken, maar gelukkig was het niet noodzakelijk en moet ik gewoon 2 weken goed opletten dat ik er niets mee doe. Mag dus 2 weken niet liften :(. Schrijven zal einde van de week normaalgezien terug lukken.

• #100.476
Gebroken hand was helemaal niet zo erg. Bovenkant van dat botje tussen mijn pink en mijn pols is gesplit, maar zit terug goed. Hij ging het eerst nog in de plaaster steken, maar gelukkig was het niet noodzakelijk en moet ik gewoon 2 weken goed opletten dat ik er niets mee doe. Mag dus 2 weken niet liften :(. Schrijven zal einde van de week normaalgezien terug lukken.

Een ijsje met Arnodsi eten, daar zal je vast van opknappen!

Terug
Naar boven