Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #100.525
zo'n 15ton oud ijzer/koper/motoren/aluminium afgevoert naar de oud-ijzerman, uit de hangar van mn opa samen met mn neef en oom, eindelijk fucking gedaan, 6 dagen aan beziggezeten.

Gezien mn neef een ecto is en mn oom wel stevig gebouwd is maar een hernia heeft, heb ik het overgrote deel moeten doen.

3kg bij in spiergeheugen wel precies.

• #100.528
zo'n 15ton oud ijzer/koper/motoren/aluminium afgevoert naar de oud-ijzerman, uit de hangar van mn opa samen met mn neef en oom, eindelijk fucking gedaan, 6 dagen aan beziggezeten. Gezien mn neef een ecto is en mn oom wel stevig gebouwd is maar een hernia heeft, heb ik het overgrote deel moeten doen. 3kg bij in spiergeheugen wel precies.
moet wel rond de 3000€ aan restmatariaal geweest zijn minimaal?

• #100.529
moet wel rond de 3000€ aan restmatariaal geweest zijn minimaal?

Het was steeds in stukken en mn oom heeft de gehele afrekening, maar 1.640 ton oud ijzer alleen was 210 euro, dat was het laatste briefje :D Ik denk dat het idd zo'n 3-4k zal moeten zijn.

Het spijtige is dat heel het bedrag quasi wordt gespendeerd aan containers voor de rommel in het huis/op zolder(zo'n 500 euro per stuk, we zitten al aan 4, moeten ws nog 2 komen). Mn opa was meubilair en hamsteraar. Zolder, atelier, hangar, 2de huis en koertje stonden helemaal vol.

De 2 huizen zijn wel zeker samen 600000-800000€ waard, en nu kunnen ze (bijna) worden verkocht, daar zie ik op termijn 1/14de van, om het geldelijk kapitaal te zwijgen.

En ik ben zo kapot dat mn spelling en grammatica niks meer waard zijn :roflol:

Laatst bewerkt:
  • #100.530
Powerlifting pas ontvangen :D

Nu ben ik gewoon officieel dik.

• #100.535
  • #100.537
Terug
Naar boven