MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #100.621
Er zijn heel wat mensen die zich alleen voelen en behoefte hebben aan sociaal contact :( Mijn stad hanteert een maatjes-programma waarbij je die mensen opzoekt en leuke dingen mee doet, wandeling, bioscoop, of gewoon thuis op de koffie :o

Dus, wie heeft besloten je maatje te worden? :trollface:

• #100.622
Er zijn heel wat mensen die zich alleen voelen en behoefte hebben aan sociaal contact :( Mijn stad hanteert een maatjes-programma waarbij je die mensen opzoekt en leuke dingen mee doet, wandeling, bioscoop, of gewoon thuis op de koffie :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #100.625
Vergeet je kokosolie niet ;)

• #100.627
  • #100.629

wat een leuk idee zeg! Mischien dat je er zelf ook nog wat van opsteekt! :o

• #100.630
mag vandaag nieuwe telefoon uitzoeken :D

wet alleen nog niet welke :o

• #100.631
Nokia natuurlijk, nee ?

• #100.632
Niet vandaag maar gisteren...

Ik deed bent over rows, komt er een buffel aanlopen en vraagt of ie tussendoor mag.
Ik zei: natuurlijk joh, met de gedachte erachter dat hij ook bent over rows ging doen.

pakt ie de stang op
en curlt effe 8x :roflol:

• #100.633

Ik deed bent over rows, komt er een buffel aanlopen en vraagt of ie tussendoor mag.
Ik zei: natuurlijk joh, met de gedachte erachter dat hij ook bent over rows ging doen.

pakt ie de stang op

En dat maakt jouw dag goed omdat..? :roflol:

• #100.636

pakt ie de stang op
gvd:roflol:

---------- Toegevoegd om 14:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:22 ----------

maar als je aan het rowen bent met 60kg verdien je dat...

• #100.637
  • #100.639
Was je aan het opwarmen

Terug
Naar boven