MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Net weer na 1,5 week niet naar de sportschool geweest te zijn weer lekker getraind. En 7,1 gemiddeld op 't rapport maar moet nog een 10 voor nat. bij op. :D

school is voor kinderen ;)

Ben zelf ook nog een groot kind. ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
dit!

Geniale dag op stage gehad. Prank waarvan ik de lul was... :-)

Ik heb gelachen!

We waren aan het lunchen en mijn leidinggevende was foto's aan het maken en er was een beetje een melige sfeer. Op een gegeven moment ging hij steeds foto's van mijn maken en ik werd hier een beetje gek van.
Ik ging een gek gezicht trekken, en mn leidinggevende en mijn andere collega's vonden dat ik heel erg op een cavia leek op de foto! Na genoeg Cavia-grappen zijn we weer aan het werk gegaan.

Een andere stagiair vroeg of ik even nieuwe raamadvertenties uit de printer wilde pakken en deze op het raam wilde hangen.

Ik liep naar de printer en pakte nietsvermoedend deze advertenties....

Blijkt het een foto van mij te zijn met er boven:
Vermist Cavia Iris

*foto*

Als je haar vind bel dan onze vestiging!

had ik nie gepikt, had ze op hunne bek geramt :mad:

Nee joh, leuke werksfeer! We hebben van kwart voor 5 niet gewerkt en we zijn kwart over 5 maar naar huis gegaan omdat we niet meer aan het werk toe kwamen (ik werk normaal tot half 6)

Dat ik wakker werd en mijn schatje 'em er gelijk op bokte!

Dat maakte mijn dag wel goed.

benen geschoren

Evenveel ge-wristcurled als iemand benchte en hij mirde me hard ,vooral nadat ik die dikke uitlachte toen hij zij "ja, en ik ben dik, dus ik kan veel vet omzetten in spieren" HAHA

Terug
Naar boven