GPRO
Huge Freak
- Waardering
- 1.330
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
We moeten ons focussen op de vijanden van het volk, namelijk de joden. -Frej
[Link niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We moeten ons focussen op de vijanden van het volk, namelijk de joden. -Frej
Ik blijf van mening dat er wel wat meer moderatie mag plaatsvinden in dergelijke topics (waar adon1s en die andere karbonkel huis houden). Dit verziekt gewoon het toch al dramatische niveau van DBB.
Ik stel me bij deze dan ook beschikbaar. (ERICRRRRRRRRRRR!!!)

In zekere zin ook weer niet, ik leer best veel van de discussie eromheen (dan natuurlijk de reacties van Galen en de PHM crew)
Al zou een postlimiet voor hun wel een uitkomst zijn ja, max 3 posts per dag is wel weer genoeg![]()
Ik blijf van mening dat er wel wat meer moderatie mag plaatsvinden in dergelijke topics (waar adon1s en die andere karbonkel huis houden). Dit verziekt gewoon het toch al dramatische niveau van DBB.
Ik stel me bij deze dan ook beschikbaar. (ERICRRRRRRRRRRR!!!)
Negatieve karma terugbrengen en de broscience into oblivion voten
Als er volwassen mee zou worden omgegaan was dat wel een optie geweest maar ervaring leert dat het vooral misbruikt werd om leden volledig kapot te bashen.
Als er volwassen mee zou worden omgegaan was dat wel een optie geweest maar ervaring leert dat het vooral misbruikt werd om leden volledig kapot te bashen.
Het is een discussieforum, zolang er niet zwaar over en weer gebashed wordt of overduidelijk getrolld wordt is er weinig aan de hand. Dat een afwijkende mening je niet aanstaat betekent nog niet dat die mening dient te verdwijnen natuurlijk.
- Mods met superieure karmakrachten om dat tegen te gaan
- Mag maar eenmalig per week iemand negatieve karma geven
just brainstormin'
Mijn vriend, lees dit topic dan eens door: http://forum.dutchbodybuilding.com/f129/weinig-eiwitten-tijdens-cutten-385612/
Of neem eens een kijkje in dat fotolog topic waar 't vol staat met broscience. Dat wil je toch gewoon niet? Er zijn hier wat gasten die echt moeite doen in het verzamelen van kennis en dit dan ook delen met DBB, maar een paar juiceheads hebben de overhand met hun M&F kennis.
Totale retardatie is het.