Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #101.322
Gelukkig lul jij nooit onzin [emoji5]

Nee, alleen in allerlei sectie. En als ik iets in serieuze topics zeg dat niet klopt dan mag je gerust met normale onderbouwing dat zeggen, maar niet op zo'n achterlijke manier als yeremy en adon1s want daar schiet niemand wat mee op.

• #101.323
Ik blijf van mening dat er wel wat meer moderatie mag plaatsvinden in dergelijke topics (waar adon1s en die andere karbonkel huis houden). Dit verziekt gewoon het toch al dramatische niveau van DBB.

Ik stel me bij deze dan ook beschikbaar. (ERICRRRRRRRRRRR!!!)

In zekere zin ook weer niet, ik leer best veel van de discussie eromheen (dan natuurlijk de reacties van Galen en de PHM crew)

Al zou een postlimiet voor hun wel een uitkomst zijn ja, max 3 posts per dag is wel weer genoeg :roflol:

• #101.324
:popcorn:

• #101.325
In zekere zin ook weer niet, ik leer best veel van de discussie eromheen (dan natuurlijk de reacties van Galen en de PHM crew)

Al zou een postlimiet voor hun wel een uitkomst zijn ja, max 3 posts per dag is wel weer genoeg :roflol:

Nou, daar zijn dus ook gewoon geschikte topics voor zonder dat één of andere juicehead (waar veel boys toch ook weer naar opkijken want groot zijn staat gelijk aan de waarheid in pacht hebben) met z'n gebral gewoon goede onderzoeken onderuit haalt.

• #101.326
Ik blijf van mening dat er wel wat meer moderatie mag plaatsvinden in dergelijke topics (waar adon1s en die andere karbonkel huis houden). Dit verziekt gewoon het toch al dramatische niveau van DBB.

Ik stel me bij deze dan ook beschikbaar. (ERICRRRRRRRRRRR!!!)

Het is een discussieforum, zolang er niet zwaar over en weer gebashed wordt of overduidelijk getrolld wordt is er weinig aan de hand. Dat een afwijkende mening je niet aanstaat betekent nog niet dat die mening dient te verdwijnen natuurlijk.

• #101.327
Negatieve karma terugbrengen en de broscience into oblivion voten

• #101.328
  • #101.329
Als er volwassen mee zou worden omgegaan was dat wel een optie geweest maar ervaring leert dat het vooral misbruikt werd om leden volledig kapot te bashen.

Als de betreffende leden nou niet op de persoon gaan aanvallen, off topic gaan om toch maar iets van een punt te maken en verkeerde informatie verspreiden in een topic waar TS hulp wilt (en dan boos worden en 5 pagina's vol bashen tegen personen als ze ongelijk blijken te hebben), dan kan er inderdaad volwassen mee worden omgegaan.

• #101.330
Als er volwassen mee zou worden omgegaan was dat wel een optie geweest maar ervaring leert dat het vooral misbruikt werd om leden volledig kapot te bashen.

- Mods met superieure karmakrachten om dat tegen te gaan
- Mag maar eenmalig per week iemand negatieve karma geven

just brainstormin'

• #101.331
Het is een discussieforum, zolang er niet zwaar over en weer gebashed wordt of overduidelijk getrolld wordt is er weinig aan de hand. Dat een afwijkende mening je niet aanstaat betekent nog niet dat die mening dient te verdwijnen natuurlijk.

Mijn vriend, lees dit topic dan eens door: http://forum.dutchbodybuilding.com/f129/weinig-eiwitten-tijdens-cutten-385612/

Of neem eens een kijkje in dat fotolog topic waar 't vol staat met broscience. Dat wil je toch gewoon niet? Er zijn hier wat gasten die echt moeite doen in het verzamelen van kennis en dit dan ook delen met DBB, maar een paar juiceheads hebben de overhand met hun M&F kennis.

Totale retardatie is het.

• #101.332
- Mods met superieure karmakrachten om dat tegen te gaan
- Mag maar eenmalig per week iemand negatieve karma geven

just brainstormin'

neggedV2.gif

• #101.334
lindsey hengst

:roflol:

• #101.335
Mijn vriend, lees dit topic dan eens door: http://forum.dutchbodybuilding.com/f129/weinig-eiwitten-tijdens-cutten-385612/

Of neem eens een kijkje in dat fotolog topic waar 't vol staat met broscience. Dat wil je toch gewoon niet? Er zijn hier wat gasten die echt moeite doen in het verzamelen van kennis en dit dan ook delen met DBB, maar een paar juiceheads hebben de overhand met hun M&F kennis.

Totale retardatie is het.

het is een discussie forum he, geen kennisdatabase.

/fly's away

• #101.336
Waarom is Meaantje banned :scratch:

Terug
Naar boven