- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Wat zou daniel nu aan het doen zijn? Hard vervelen gok ik![]()
Ik weet wel waarom hij die ban heeft aangevraagd

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat zou daniel nu aan het doen zijn? Hard vervelen gok ik![]()

Moet jij niet gaan wenen over het een of ander dat dbb je pest/je knie pijn doet/je ergens mee aan gaat doen terwijl we allemaal weten dat je liegt. Of ben je vergeten wie er hier zo enorm butthurt was toen meaantje wat over je had vrijgegeven?
Ik vind het maar competitie vervalsing, zelf een ban aanvragen
heb ik volgens mij ook is geprobeerd, geloof dat het antwoord meteen NEE was..

Zou het helpen als ik een ''Sayer'' tshirt aantrek voor de livestream?

Hoe lang duurt dat event? Straks zit ik dan 6 uur te kijken om die tekst te spotten
---------- Toegevoegd om 09:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:46 ----------
Voor welke periode moet ik je bannen? Week? 3 week? 2 maand?
beter gelijk een perm ban doei doei whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Vandaag gratis cola gekregen van een lieve mevrouw
"Lief dagboek"
Vandaag na een sterk en gezellig dagje bij PowerHouse Middelburg een lange dag terug naar huis met de trein. Komen op de lange weg naar huis drie studenten, lam van een gezellig feestje, in de coupé. Eentje voelde zich bijzonder ellendig, "net wat teveel gedronken". Toevallig had ik nog een bidon met water in mijn tas. "Omdat jij het meer nodig hebt dan ik" en liet de bidon bij deze gozer achter. Vervolgens op het station een flesje cola uit de automaat kopen, want ik had nog wel dorst eigenlijk. Helaas was ik te dom om te zien dat "12" geen cola, maar een lege rij was, dus ik zag die cola aan me voorbij gaan. De vrouw achter me, die de hele ellende zag gebeuren, greep in en kocht een colaatje voor mij. "Omdat je je water net weggaf in de trein".
En PR's bij PHM
De vrouw heeft je toch wel bj gegeven achter station ofwa?