Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #101.384
twitch chat what does rammus say

• #101.385
kids slapen, Nicky alleen met een fles rum, rietsuiker, munt, limoen en spa rood :D

• Like
Waarderingen: mat
  • #101.386
Ik weet wel waarom hij die ban heeft aangevraagd :o

Moet jij niet gaan wenen over het een of ander dat dbb je pest/je knie pijn doet/je ergens mee aan gaat doen terwijl we allemaal weten dat je liegt. Of ben je vergeten wie er hier zo enorm butthurt was toen meaantje wat over je had vrijgegeven?

• #101.387
Moet jij niet gaan wenen over het een of ander dat dbb je pest/je knie pijn doet/je ergens mee aan gaat doen terwijl we allemaal weten dat je liegt. Of ben je vergeten wie er hier zo enorm butthurt was toen meaantje wat over je had vrijgegeven?

Zou het helpen als ik een ''Sayer'' tshirt aantrek voor de livestream?

• #101.388
  • #101.389
Ik vind het maar competitie vervalsing, zelf een ban aanvragen :rolleyes:
heb ik volgens mij ook is geprobeerd, geloof dat het antwoord meteen NEE was..

• #101.390

precies ben ik het helemaal mee eens, als je een ban wil moet je je gewoon als een idioot gedragen hier.

oh wacht, dan zou het halve forum graag een ban willen:eek:

• #101.391

Als je graag een ban wilt stuur je toch een pm met antisemitische teksten naar een mod?

• #101.392
Zou het helpen als ik een ''Sayer'' tshirt aantrek voor de livestream?

Hoe lang duurt dat event? Straks zit ik dan 6 uur te kijken om die tekst te spotten :o

---------- Toegevoegd om 09:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:46 ----------

Voor welke periode moet ik je bannen? Week? 3 week? 2 maand?

• #101.393
Hoe lang duurt dat event? Straks zit ik dan 6 uur te kijken om die tekst te spotten :o

---------- Toegevoegd om 09:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:46 ----------

Voor welke periode moet ik je bannen? Week? 3 week? 2 maand?

beter gelijk een perm ban doei doei whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

• #101.395
Junkdagje

Witte boterhammen met hagelslag

Takes me back

• #101.396
Via marktplaats een relaxed verstelbaar fitbankje gekocht. Weinig voor betaald en is meer dan ik er van verwacht had.

• #101.397
Vandaag gratis cola gekregen van een lieve mevrouw

"Lief dagboek"

Vandaag na een sterk en gezellig dagje bij PowerHouse Middelburg een lange dag terug naar huis met de trein. Komen op de lange weg naar huis drie studenten, lam van een gezellig feestje, in de coupé. Eentje voelde zich bijzonder ellendig, "net wat teveel gedronken". Toevallig had ik nog een bidon met water in mijn tas. "Omdat jij het meer nodig hebt dan ik" en liet de bidon bij deze gozer achter. Vervolgens op het station een flesje cola uit de automaat kopen, want ik had nog wel dorst eigenlijk. Helaas was ik te dom om te zien dat "12" geen cola, maar een lege rij was, dus ik zag die cola aan me voorbij gaan. De vrouw achter me, die de hele ellende zag gebeuren, greep in en kocht een colaatje voor mij. "Omdat je je water net weggaf in de trein".

En PR's bij PHM

• #101.398
Vandaag gratis cola gekregen van een lieve mevrouw

"Lief dagboek"

Vandaag na een sterk en gezellig dagje bij PowerHouse Middelburg een lange dag terug naar huis met de trein. Komen op de lange weg naar huis drie studenten, lam van een gezellig feestje, in de coupé. Eentje voelde zich bijzonder ellendig, "net wat teveel gedronken". Toevallig had ik nog een bidon met water in mijn tas. "Omdat jij het meer nodig hebt dan ik" en liet de bidon bij deze gozer achter. Vervolgens op het station een flesje cola uit de automaat kopen, want ik had nog wel dorst eigenlijk. Helaas was ik te dom om te zien dat "12" geen cola, maar een lege rij was, dus ik zag die cola aan me voorbij gaan. De vrouw achter me, die de hele ellende zag gebeuren, greep in en kocht een colaatje voor mij. "Omdat je je water net weggaf in de trein".

En PR's bij PHM

goed persoon ben je

• #101.399
De vrouw heeft je toch wel bj gegeven achter station ofwa?

Terug
Naar boven