Steensteen
Huge Freak
- Waardering
- 2.613
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

de reden dat ik naar de decaan moest was omdat ik boven elk examen "Wat ziet u er leuk uit!!" had geschreven
de dikke vrouw van duits dacht dat ik dat expres sarcastisch had opgeschreven en ging vol zout bij de decaan![]()
Ik zag dat natty der natties layne norton ook aanwezig was
Wat is dat toch met al die zure mensen overal man what the f**kde reden dat ik naar de decaan moest was omdat ik boven elk examen "Wat ziet u er leuk uit!!" had geschreven de dikke vrouw van duits dacht dat ik dat expres sarcastisch had opgeschreven en ging vol zout bij de decaan![]()

de reden dat ik naar de decaan moest was omdat ik boven elk examen "Wat ziet u er leuk uit!!" had geschreven
de dikke vrouw van duits dacht dat ik dat expres sarcastisch had opgeschreven en ging vol zout bij de decaan![]()

Gefeliciteerd, ik kan woensdag pas mijn diploma aanvragen.. Dan nog 4-5,5 jaar voor de boeg maar we gaan er wat moois van maken, we gaan het allemaal maken.