- Waardering
- 2.306
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 17%
Dat valt echt niet te eten. Had echt een halve pot pindakaas nodig om 1 stuk op te eten, nog steeds vies.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat valt echt niet te eten. Had echt een halve pot pindakaas nodig om 1 stuk op te eten, nog steeds vies.

Ik heb net diepvries sushi bij de ah meegenomen, ben de laatste tijd helemaal into sushi.
Zal wel niet te vreten zijn tho.
Met pindakaas zou ik het ook heel vies vinden.Dat valt echt niet te eten. Had echt een halve pot pindakaas nodig om 1 stuk op te eten, nog steeds vies.

dolletjeschocoladetaart met koffie, was gewoon genot om het op te eten! en ik ga zo lekker hard trainen! Het leukste deel van het dag, trainen, heerlijk gewoon.

Eerste nachtshift op het werk. Had me voorbereid op oorlogssituaties, maar buiten m'n oogappeltje die 5 keer ingestopt wil worden niets meer te horen. Bende pussies![]()
Ben ondertussen al ergens anders aan de slagMooi dat je werk toch nog beter uit lijkt te pakken

Nu opvoeder in een begeleidingstehuis voor kiddies van 3,5 tot 18j.Wat doe je nou eigenlijk precies voor werk? ik snap het nog steeds niet echt..
Tja, je wou een nacht om nooit te vergeten.Heb jij even geluk, ik heb een gescheurde anus van Mat.![]()