AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (28 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Nou wat leuk. Heb srs 0 keer hoeven lachen of glimlachen. Heb er niet eens moeite voor hoeven doen om het in te houden, niet mijn humor ben ik bang.

    jij hebt gewoon geen humor vuile zuurpruim
     
    04:18 deed me de das om.

    AAAAAAH!!!!
     
    Net terug van de TEDxEde avond, wat een ongelooflijk toffe ervaring zeg, zoveel geweldige mensen met nog gavere ideeën ontmoet. Ook daarna zoveel mensen op me af gekregen hoe ongelooflijk gaaf het was en dat ze met me aan de slag willen.

    En nu kwark eten en morgenochtend weer lekkor liften
     
    Net terug van de TEDxEde avond, wat een ongelooflijk toffe ervaring zeg, zoveel geweldige mensen met nog gavere ideeën ontmoet. Ook daarna zoveel mensen op me af gekregen hoe ongelooflijk gaaf het was en dat ze met me aan de slag willen.

    En nu kwark eten en morgenochtend weer lekkor liften

    soms voel ik me echt zo'n zwakke mislukkeling als ik me met jou vergelijk met je 17 jaar he
     
    TEDx

    de feministische herinneringen komen alweer omhoog.
     
    soms voel ik me echt zo'n zwakke mislukkeling als ik me met jou vergelijk met je 17 jaar he
    Toen ik 17 was bestond mijn leven uit gamen, junkfood eten, en binge drinken in het weekend :roflol:

    Ik ben trots op je Steen.
     
    TED: ideas worth spreading

    TEDx: ideas worth spreading maar dan zonder eerst te kijken of de ideas worth spreading zijn

    dus gewoon ideas
     
    Back
    Naar boven