MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (3 bezoekers)

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • http://www.dumpert.nl/mediabase/6662806/a3fe6ea6/prank_gaat_niet_zoals_gepland.html

    Djezes en ik dacht dat dit enkel in België kon gebeuren.
    Agent was ook een beetje ongesteld die dag blijkbaar...

    Is dit een grap of zijn die agenten serieus? Niet weten waarvoor ze die jongens kunnen aanspreken om later het maar op openbare orde te gooien? Ik dacht dat iemand eerst verdachte van een strafbaar feit moest zijn voordat die staande gehouden kan worden, maar schijnbaar mag je ook iemand staande houden die je gewoon irritant vindt maar niet weet welk strafbaar feit het onder zou kunnen vallen.
     
    Is dit een grap of zijn die agenten serieus? Niet weten waarvoor ze die jongens kunnen aanspreken om later het maar op openbare orde te gooien? Ik dacht dat iemand eerst verdachte van een strafbaar feit moest zijn voordat die staande gehouden kan worden, maar schijnbaar mag je ook iemand staande houden die je gewoon irritant vindt maar niet weet welk strafbaar feit het onder zou kunnen vallen.
    heeft dat niet te maken met zero tolerance gebied oid?
     
    Is dit een grap of zijn die agenten serieus? Niet weten waarvoor ze die jongens kunnen aanspreken om later het maar op openbare orde te gooien? Ik dacht dat iemand eerst verdachte van een strafbaar feit moest zijn voordat die staande gehouden kan worden, maar schijnbaar mag je ook iemand staande houden die je gewoon irritant vindt maar niet weet welk strafbaar feit het onder zou kunnen vallen.

    Beetje raar dit ja, ook geen verklaring gehoord met cautie salduz
     
    Jy ben sekers lid van de homopolisie tege druks

    Homopliesie, zijn die hier ook al op Dbb ?
    Nou ja gelukkig heb ik niets te verbergen, laat maar komen die pliesie :D

    Wat mijn dag goed maakte vandaag: ik heb vandaag heerlijk gesmuld van een lekkere pizza samen met een goede vriend. Heerlijk gewoon. Positieviteit mannen, Yeah !! ;)
     
    Na eindeloos veel pogingen voor het eerst in mijn leven een keer klaargepijpt.

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    10/10 would urge gf to try for 20 minutes.
     
    wie wil voor 1 euro mijn weightxreps van paar weken updaten pls

    ---------- Toegevoegd om 20:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ----------

    wie wil voor 1 euro mijn weightxreps van paar weken updaten pls

    bedankt voor de hulp vrienden maar ik ga het toch maar zelf doen

    groetjes daffy
     
    wie wil voor 1 euro mijn weightxreps van paar weken updaten pls ---------- Toegevoegd om 20:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ---------- bedankt voor de hulp vrienden maar ik ga het toch maar zelf doen groetjes daffy

    FitNotes -> Export, done.
     
    word me in PM AAS advies gevraagd, heb ik het nu gemaakt ?
     

    pareltje:

    Ik volg al enige tijd interessante topics op het fora, zonder er zelf uitspraken of een mening over te formuleren. Ik informeer me eerst liever deftig dan te reageren met een matige kennis van de kwestie. Ik heb meerdere reacties van u gelezen op diverse topics & kan me meestal goed aansluiten daarbij. Ben dus enkel gewoon benieuwd wat je persoonlijke mening ervan is, het is ook voor mijn eigen gezondheid natuurlijk..

    Thanks

    u

    eindelijk het respect wat ik verdien
     
    Back
    Naar boven