Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #102.721
Zojuist een UPC/Ziggo techneut platgeluld. De details zal ik jullie besparen (technisch gelul), maar ik heb nu eindelijk een fijne, stabiele en krachtige WiFi in huis zonder die goedkope kuthardware van hen te gebruiken.

• #102.726
>Word fucking brak wakker.
>Kijk naar wekker, moet over 10 minuten weg om te werken.
>Spring uit bed en haal m'n telefoon van de lader.
>Kijk naar scherm: "Carnaval 010 is afgelast vanwege noodweer, dit betekent dus dat jouw dienst komt te vervallen."

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #102.727
dat luck

• #102.728
Tomorrowland was heel erg leuk tot volgend jaar groetjes

• #102.731
Voor het eerst in maanden weer op pr niveau. 190kg squat en 232,5kg conv deadlift pr's gezet. :yes: Oprecht blij mee. Kon wrs ook nog wel een paar kg meer, maar was content. Op naar 200kg en 250kg voor eind v/h jaar plz.

• #102.733
Men dag is goed omdat ik vandaag rustdag had !

• #102.734
familie helpen met verhuizen

'' wacht maar ff op bas met die wasmachine hij is heel sterk ''

:o

• #102.735
familie helpen met verhuizen

'' wacht maar ff op bas met die wasmachine hij is heel sterk ''

:o

laatst vroeg een collega mij om een of andere epic zware wasbak te komen sjouwen

ging thuis weg, vroeg mijn pa wat ga je doen ,ja ik zeg die en die helpen tillen, "ja weet hij wel dat jij ontzettend onhandig bent " uhhh oja kut

• #102.736
laatst vroeg een collega mij om een of andere epic zware wasbak te komen sjouwen

ging thuis weg, vroeg mijn pa wat ga je doen ,ja ik zeg die en die helpen tillen, "ja weet hij wel dat jij ontzettend onhandig bent " uhhh oja kut
Zit jij daarom bij de polisie

• #102.737
Geen jeantopics vandaag.

• #102.739
Morgen naar Bellewaerde met de kiddies! [Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #102.740
2+ jaar niet op controle bij tandarts geweest.
Geen gaatjes masterrace.

Terug
Naar boven