XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (10 bezoekers)

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • vannacht wezen stappen met de huge mofo RockOfAges en per toeval de legendary zxyizxyizyi tegengekomen
     
    Wat een voedselverspilling :mad:

    de gemiddelde daar had grotere armen srs. hij traint ook niet meer zei ie.
    facepalm-shame.gif

    I am dissapoint.

    Edit: Ah het is tijdelijk, blessure etc.
     
    vannacht wezen stappen met de huge mofo RockOfAges en per toeval de legendary zxyizxyizyi tegengekomen

    Hij was toch die gozer die na 4 maanden trainen zichzelf een test/tren kuurtje had aangemeten?
     
    Hij was toch die gozer die na 4 maanden trainen zichzelf een test/tren kuurtje had aangemeten?

    Met koningsdag sprak ik hem, hij zei dat ie misschien binnenkort weer ging trainen en dan met tren test en mast gaat blasten
     
    echt een enorme kansloze gast eigenlijk he,

    geen middelbare diploma op zijn 23ste
    altijd gezeik met de politie omdat ie illegaal vuurwerk had en zijn ex stalkte (oid)
    homegym aanschaffen en meteen vol kuren om nog geen jaar later te stoppen met trainen



    maar dat ligt natuurlijk niet aan hemzelf
    :roflol:
     
    Met koningsdag sprak ik hem, hij zei dat ie misschien binnenkort weer ging trainen en dan met tren test en mast gaat blasten

    Lijkt me een heel strak plan.... Over legends gesproken, iemand info over sniperx?
     
    echt een enorme kansloze gast eigenlijk he,

    geen middelbare diploma op zijn 23ste
    altijd gezeik met de politie omdat ie illegaal vuurwerk had en zijn ex stalkte (oid)
    homegym aanschaffen en meteen vol kuren om nog geen jaar later te stoppen met trainen



    maar dat ligt natuurlijk niet aan hemzelf
    :roflol:
    Naja mag wel iig deels in perspectief geplaatst worden. Ik ga niet beweren dat niet alles zn eigen schuld is, maar als jij opeens wordt beschuldigd voor ontvoering door een borderline bitch... Dat levert je een hoop stress op. Zo'n strafzaak duurt fucking lang, en bewijs maar eens dat dat oh zo zielige huilende wijf gek is. Vooral als je ook nog eens wordt tegengewerkt door allerlei agenten etc. En hij traint nu niet vanwege knieblessure en nog iets. Nogmaals, zeg niet dat het alles verklaart, maar dat eerste kan je goed verneuken voor een tijd.
     
    Back
    Naar boven