XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • wat zou jij doen dan tegen een terroristisch zusje die alleen maar scheld en schreeuwt en dan negeert als iets der niet aan staat, niets doet wat ze moet, doet alles wat ze wil en verwacht alles te krijgen en als ze niet krijgt wat ze wil schreeuwt en sloopt ze tot ze krijgt wat ze wil.

    al moet ik zeggen dat het een wonder is dat ik haar nog niet doodgeslagen heb.

    maxresdefault.jpg
     
    Bel deze gozer voor die bitch

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    wat zou jij doen dan tegen een terroristisch zusje die alleen maar scheld en schreeuwt en dan negeert als iets der niet aan staat, niets doet wat ze moet, doet alles wat ze wil en verwacht alles te krijgen en als ze niet krijgt wat ze wil schreeuwt en sloopt ze tot ze krijgt wat ze wil.

    al moet ik zeggen dat het een wonder is dat ik haar nog niet doodgeslagen heb.

    Gewoon verkrachten man, ze heeft het er zelf naar gemaakt.
     
    wat zou jij doen dan tegen een terroristisch zusje die alleen maar scheld en schreeuwt en dan negeert als iets der niet aan staat, niets doet wat ze moet, doet alles wat ze wil en verwacht alles te krijgen en als ze niet krijgt wat ze wil schreeuwt en sloopt ze tot ze krijgt wat ze wil.

    Ben zelf wel fan van straffen/belonen om gedrag te veranderen.
    Maw stompen uitdelen om te zien of het nut heeft en aan de hand daarvan het aantal stompen en de kracht erachter verlagen/verhogen.
    Maar goed, heb zelf geen zusjes die me irriteren dus misschien dat ik daarom een andere kijk erop heb.
     
    Ze heeft gewoon een bezoekje van Leroy nodig zo te horen.

    ---------- Toegevoegd om 17:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:13 ----------

    lC3Nrgu.jpg
     
    Ben zelf wel fan van straffen/belonen om gedrag te veranderen.
    Maw stompen uitdelen om te zien of het nut heeft en aan de hand daarvan het aantal stompen en de kracht erachter verlagen/verhogen.
    Maar goed, heb zelf geen zusjes die me irriteren dus misschien dat ik daarom een andere kijk erop heb.


    uhu, alleen straffen kan niet, en beloont wordt ze altijd.



    wel iets meer nodig dan dat.

    Bel deze gozer voor die bitch

    [Link niet meer beschikbaar]

    :roflol:


    Gewoon verkrachten man, ze heeft het er zelf naar gemaakt.

    niet mijn type, maar als je je aanmeld, pm voor haar route van huis naar werk.

    semi srs?
     
    uhu, alleen straffen kan niet, en beloont wordt ze altijd.




    wel iets meer nodig dan dat.



    :roflol:




    niet mijn type, maar als je je aanmeld, pm voor haar route van huis naar werk.

    semi srs?

    Stuur eens linkje van pic in karma
     
    "Je bent dikker geworden", yay bulken werkt :')
     
    Het is ook inderdaad wel echt een enorm pauperwijf, niks tegenover jou hoor. Jij lijkt me nog best een prima jongeman.
     
    zou dr ook wel doen eigenlijk

    niet dat dat veel wil zeggen
     
    mijn zusje en ik zijn dan ook totaal anders.



    pls tell me you're not srs.

    Dat je zusje lekker is meen ik wel, ervoor in 't gevang overnachten gaat dan weer te ver.

    Stel me eens aan haar voor, misschien kan ik haar wat manieren bijbrengen.
     
    gezicht niet eens te zien onder e make up.
    duckface.
    arroganter dan phil heath.
    '' deze pose lijkt heel raar maar zo verberg ik precies hoe ik er eigenlijk uit zie''



    wil niet weten wie jullie 10/10 is.

    vroeger was ze nog schattig.

    nu is ze een wannabe golddigger rechtstreekts uit my sweet 16 arrogantie de wereld draait om my babie pop.


    enige wat me nog mee valt is dat ze niet alles neukt wat los en vast zit.
    wel vanaf der 13de roken ect, zag verder iedereen ook aan komen, ik had de weddenschap met 2 maanden verloren helaas.
     
    gezicht niet eens te zien onder e make up.
    duckface.
    arroganter dan phil heath.
    '' deze pose lijkt heel raar maar zo verberg ik precies hoe ik er eigenlijk uit zie''



    wil niet weten wie jullie 10/10 is.

    vroeger was ze nog schattig.

    nu is ze een wannabe golddigger rechtstreekts uit my sweet 16 arrogantie de wereld draait om my babie pop.


    enige wat me nog mee valt is dat ze niet alles neukt wat los en vast zit.
    wel vanaf der 13de roken ect, zag verder iedereen ook aan komen, ik had de weddenschap met 2 maanden verloren helaas.

    Dat denk je.
     
    Inderdaad :roflol:

    Hoe oud is ze? Kun je nog eens een andere pic posten?


    Jailbait.

    Maar nee dat is zowat het enige waar ze wel normaal over kan praten.
     
    @Basmca, volgens mij ga je beter naar 'wat heeft je dag verpest topic'.
     
    Back
    Naar boven