broken bat
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.324
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

en ik trap er weer in
heb gewoon zoveel limburgse shit van jou geluisterd dat ik dit gewoon al begin te verstaan![]()

Zit in collegezaal bij (gastcollege), waar er gesproken wordt over de publieke opvatting over homo's.
"Ze worden vaak gewoon in hokjes geduwd."
Ik mompel iets te hard: Dat zijn dan vaak wc-hokjes.
Docent freakt de neuk uit hoe respectloos ik ben en of ik wil vertrekken.
Doodserieus antwoord ik dat ik zelf homo ben en uit ervaring spreek (aangezien ik die mensen toch nooit meer zie).
Zaal lacht hartelijk en de sfeer wordt weer positief.
Sta ik buiten wat te kletsen met een vriend van me komen er 3 minuten na elkaar 2 gasten om m'n nummer vragen![]()
Zit in collegezaal bij (gastcollege), waar er gesproken wordt over de publieke opvatting over homo's.
"Ze worden vaak gewoon in hokjes geduwd."
Ik mompel iets te hard: Dat zijn dan vaak wc-hokjes.
Docent freakt de neuk uit hoe respectloos ik ben en of ik wil vertrekken.
Doodserieus antwoord ik dat ik zelf homo ben en uit ervaring spreek (aangezien ik die mensen toch nooit meer zie).
Zaal lacht hartelijk en de sfeer wordt weer positief.
Sta ik buiten wat te kletsen met een vriend van me komen er 3 minuten na elkaar 2 gasten om m'n nummer vragen![]()

http://www.youtube.com/watch?v=MMzU66IHe-k
goed informatief filmpje
dus jij kan het binnenkort echt meemaken hoe het is om door een homo in een WC hokje gedrukt te worden
of door 2 homo's tegelijk

Je durft niet te zeggen dat je niet gay bent?Sterker nog, ene Mitch heeft via via mijn nr gekregen en zit me nu te appen. Heb al 3 uur mijn whatsapp niet geopend![]()
Ik heb geen zin in zo'n ongemakkelijk gesprek, schijnbaar kent hij mij ook van m'n studie.![]()
Sterker nog, ene Mitch heeft via via mijn nr gekregen en zit me nu te appen. Heb al 3 uur mijn whatsapp niet geopend![]()

Wtf is daar nu ongemakkelijk aanIk heb geen zin in zo'n ongemakkelijk gesprek, schijnbaar kent hij mij ook van m'n studie.![]()

Wtf is daar nu ongemakkelijk aan
Je had beter gewoon na je college de waarheid gezegd, boeit toch allemaal niet..