MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #103.841
Ik kan op jouw 1x215DL in de handtekening ook niet klikken naar Youtube? Wanneer maak jij een filmpje? Anders geloof ik je ook niet

Ik geloof hem wel, maar ik zie graag filmpjes van dergelijke manoeuvres. Mijn 1x 215 kg is niet zo ongeloofwaardig of geweldig dat ik hem heb vastgelegd voor op YouTube.

• #103.842
  • #103.847
Hoe durf jij dit een Hoody challenge te noemen.. :(

Jij zei dat je voor de 20x200kg als doel ging op de deadlift
Filmpje. Niet dat ik je niet geloof, maar ik heb graag een motivatie.

Helaas niet op film Jack3D heeft het aanschoud
n*ger wat.

wat is je max deadlift en max cheated sumo deadlift nu dan?

PR staat nog steeds op 230, ben gewoon goed in reppen. Maar kan nu wel meer met sumo denk ik
kan ook niet.

sumo is geen deadlift.

:trollface:

Heb je eigenlijk wel gelijk in ja

• #103.848
200 kg 20x reppen en je max is 1x 230 kg? @broken bat
Opnieuw: niet dat ik je niet geloof, maar ik vind dat wel vreemd.

• #103.849
200 kg 20x reppen en je max is 1x 230 kg? @broken bat
Opnieuw: niet dat ik je niet geloof, maar ik vind dat wel vreemd.

klopt, is ook wel een extreme verhouding.
maar ik ben goed in reppen op deadlift, en zeker op sumo deadlift is dat veel makkelijker.
ook is 230 al van een behoorlijke tijd terug, zal nu een pak hoger liggen

• #103.850
1ste kuurtje gaat goed! Van 82kg naar 88kg in de eerste 26 dagen. Vp is vrijwel hetzelfde gebleven, kleine verhoging. Ben benieuwd waar het schip strandt..

• #103.852
  • #103.857
Iemands band leeggeprikt

• #103.859
Wat een nieuwe concurrent aan de overkant van de straat wel niet kan doen met de service van een sportschool. Sportschool neemt nu eindelijk de wensen van haar klanten serieus. De openingstijden zijn aangepast, nu ook in de weekenden tot 22:00 open.
En net een berichtje gestuurd op facebook met de vraag wanneer er een echt squatrack zou komen, gelijk reactie dat die maandag besteld gaat worden. En welk rack mij het beste leek dus paar voorbeelden gestuurd, ze worden overwogen bij de aankoop.

Dit maakt mijn dag aardig goed zegmaar. :cool:

• #103.860
Wat een nieuwe concurrent aan de overkant van de straat wel niet kan doen met de service van een sportschool. Sportschool neemt nu eindelijk de wensen van haar klanten serieus. De openingstijden zijn aangepast, nu ook in de weekenden tot 22:00 open.
En net een berichtje gestuurd op facebook met de vraag wanneer er een echt squatrack zou komen, gelijk reactie dat die maandag besteld gaat worden. En welk rack mij het beste leek dus paar voorbeelden gestuurd, ze worden overwogen bij de aankoop.

Dit maakt mijn dag aardig goed zegmaar. :cool:

nice, alleen jammer dat er concurrentie nodig is om een goede sportschool te creëren

Terug
Naar boven