XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #104.601
Wut? Wat doe je dan anders dan sms'en? Telkens bellen dan?

• #104.602
srs? onder welke steen leef jij :roflol:

• #104.604
  • #104.605
Sinds zondag avond niet meer gerookt

Constant honger

Ga ik nu gains maken? :o

• #104.607
Ik gebruik nog vaak sms hoor :') soms fb messenger en whatsapp maar de helft van mijn vrienden heeft geen whatsapp, de andere helft geen smartphone :')

ik gebruik postduiven, is daar iets mis mee?

Gebruik af en toe ook nog sms, vooral op feesten als je iemand kwijt bent oid.

• #104.608
Gebruik af en toe ook nog sms, vooral op feesten als je iemand kwijt bent oid.
Idd. Plus dat ik als Belg werkende in Nederland het niet goedkoop vind mijn mobiele data aan te zetten (mijn gratis data telt niet in het buitenland). Ook is het bij vele providers in België nog niet zo lang doorgedrongen dat mobiele data wel interessant is, de laatste jaren is het wel beter. Merk aan mijn Nederlandse vrienden dat deze veel meer gebruik maken van bvb whatsapp. Hier in de buurt zijn er nog veel die het niet kennen, maar dit is wel aan het veranderen:)

• #104.609
Mensen die whatsapp niet kennen? u wot mate

• #104.610
Idd. Plus dat ik als Belg werkende in Nederland het niet goedkoop vind mijn mobiele data aan te zetten (mijn gratis data telt niet in het buitenland). Ook is het bij vele providers in België nog niet zo lang doorgedrongen dat mobiele data wel interessant is, de laatste jaren is het wel beter. Merk aan mijn Nederlandse vrienden dat deze veel meer gebruik maken van bvb whatsapp. Hier in de buurt zijn er nog veel die het niet kennen, maar dit is wel aan het veranderen:)

Dafuq

Geen whatsapp kennen.. dat is wel heel erg.

Leef je in een Amisch dorp oid?

• #104.611
ik word altijd kwaad in mezelf als iemand mij sms ipv whatsappt, hallo! tis 2015

• #104.612
Mensen die whatsapp niet kennen? u wot mate

Dafuq

Geen whatsapp kennen.. dat is wel heel erg.

Leef je in een Amisch dorp oid?

Tegenwoordig is het beter maar ik denk tot 2 jaar geleden ofzo kende bijna niemand whatsapp (ik heb het al een tijdje maar was heel lang de enige denk ik :p). Nu wel al meerdere maar een groot deel van mijn vrienden gebruikt het niet of heeft het niet. Ik woon toch in een redelijke gemeente, 50 000 inwoners, vlakbij Antwerpen met drie middelbare scholen dus redelijk wat jeugd ook.
Misschien dat het bij de tieners al iets beter gaat.
ik word altijd kwaad in mezelf als iemand mij sms ipv whatsappt, hallo! tis 2015
Waarom eigenlijk. Is toch net hetzelfde?

• #104.613
Heb al maanden geen sms meer gestuurd :roflol:

In dr US en canada word het nog wel veel gedaan omdat zo'n beetje elke provider onbeperkt sms geeft.

• #104.614
ik moet betalen voor mijn sms, en heb internet onbeperkt... f**k SMS dus maar, whatsapp all the way

• #104.616
Heb al maanden geen sms meer gestuurd :roflol:

In dr US en canada word het nog wel veel gedaan omdat zo'n beetje elke provider onbeperkt sms geeft.

Ik had ook onbeperkt sms, maar na verlenging bij dezelfde provider ben ik van onbeperkt smsen en geen belminuten, naar 200 sms/belminuten gegaan :(
Wel heb ik nu 5250 MB data :roflol: :o
Edit: ik betaal trouwens 20,- per maand daarvoor, inclusief kortingen.

Laatst bewerkt:
  • #104.617
Ik moet geen sms'jes in mn abo. Alleen internet data. Bellen doe ik met een prepaid.

• #104.619
Wat voor abo heb je dan? en wa kost da

Ik heb t-mobile 35 euro in de maand, standaard 3gb snel internet (t-mobile is wel onbeperkt dus het wordt trager na die 3gb), 90 belminuten/sms en dat is inclusief een telefoon (destijds een sony xperia z2)

• #104.620
Ik heb maar 100min/sms
maar wel 10 gb data

Terug
Naar boven