- Waardering
- 2.518
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wut? Wat doe je dan anders dan sms'en? Telkens bellen dan?
Ik gebruik nog vaak sms hoor :') soms fb messenger en whatsapp maar de helft van mijn vrienden heeft geen whatsapp, de andere helft geen smartphone :')
ik gebruik postduiven, is daar iets mis mee?Nee man, gewoon een telegram laten versturen.
inb4, maar dat is een appI am dissapoint

Ik gebruik nog vaak sms hoor :') soms fb messenger en whatsapp maar de helft van mijn vrienden heeft geen whatsapp, de andere helft geen smartphone :')
ik gebruik postduiven, is daar iets mis mee?
Idd. Plus dat ik als Belg werkende in Nederland het niet goedkoop vind mijn mobiele data aan te zetten (mijn gratis data telt niet in het buitenland). Ook is het bij vele providers in België nog niet zo lang doorgedrongen dat mobiele data wel interessant is, de laatste jaren is het wel beter. Merk aan mijn Nederlandse vrienden dat deze veel meer gebruik maken van bvb whatsapp. Hier in de buurt zijn er nog veel die het niet kennen, maar dit is wel aan het veranderenGebruik af en toe ook nog sms, vooral op feesten als je iemand kwijt bent oid.

Idd. Plus dat ik als Belg werkende in Nederland het niet goedkoop vind mijn mobiele data aan te zetten (mijn gratis data telt niet in het buitenland). Ook is het bij vele providers in België nog niet zo lang doorgedrongen dat mobiele data wel interessant is, de laatste jaren is het wel beter. Merk aan mijn Nederlandse vrienden dat deze veel meer gebruik maken van bvb whatsapp. Hier in de buurt zijn er nog veel die het niet kennen, maar dit is wel aan het veranderen![]()
Dafuq
Geen whatsapp kennen.. dat is wel heel erg.
Leef je in een Amisch dorp oid?
). Nu wel al meerdere maar een groot deel van mijn vrienden gebruikt het niet of heeft het niet. Ik woon toch in een redelijke gemeente, 50 000 inwoners, vlakbij Antwerpen met drie middelbare scholen dus redelijk wat jeugd ook.Waarom eigenlijk. Is toch net hetzelfde?ik word altijd kwaad in mezelf als iemand mij sms ipv whatsappt, hallo! tis 2015
ik moet betalen voor mijn sms, en heb internet onbeperkt... f**k SMS dus maar, whatsapp all the way
Heb al maanden geen sms meer gestuurd
In dr US en canada word het nog wel veel gedaan omdat zo'n beetje elke provider onbeperkt sms geeft.

Ik moet geen sms'jes in mn abo. Alleen internet data. Bellen doe ik met een prepaid.