- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
dat was overigens niet de eerste keer dat me dat gebeurde
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat was overigens niet de eerste keer dat me dat gebeurde
Mogelijk homo?dat was overigens niet de eerste keer dat me dat gebeurde
nee alcohol

snap niet hoe fking dronken je moet zijn wil je geen boner meer kunnen krijgen.
maarja ik heb dan ook de meest optimistische penis die er is, gvd nog een boner van handje vasthouden.

ik was toen echt heel dronkensnap niet hoe fking dronken je moet zijn wil je geen boner meer kunnen krijgen.
maarja ik heb dan ook de meest optimistische penis die er is, gvd nog een boner van handje vasthouden.
3/10 dbb schaal moet iemand als ik genoegen mee nemen3/10 op DBB schaal kan er ook mee te maken hebben, ik zou hem ook niet zo makkelijk omhoog krijgen als er een varken naast mij ligt.
TFW...3/10 dbb schaal moet iemand als ik genoegen mee nemen
bedankt vriend dat ging zo hard dat ik nu doof ben
Same here, word ook botergeil na paar pinten. Helpt niet als je weggaat en je vriendin is er niet bijsnap niet hoe fking dronken je moet zijn wil je geen boner meer kunnen krijgen.
Same here, word ook botergeil na paar pinten. Helpt niet als je weggaat en je vriendin is er niet bij

Medewerkerspas gevonden van school, snel ff een lekkere cappuccino besteld voordat ik um heb teruggegeven
Graag gedaan nog trouwens.telefoon in de gym vergeten vandaag. Kwam er pas in de trein achter, na college terug gegaan en hij was gevonden
thug life
wat, train jij in mijn gym?