XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #105.388
Vandaag zo'n 9000 kcal gegeten, heb me echt helemaal t schompes gevreten. Laatste keer wel tot aan t NK, moet me een beetje inhouden nu.

Morgen zware training

• #105.389
staan ineens een paar hamburgers in de koelkast, niemand weet waar ze vandaan komen

bedankt hamburgerfee

• #105.390
uit eten met werk en ik kreeg 5 gerechten van mensen die het niet lusten of vol zaten

das it

• #105.391
Vannacht meer dan 2 uur geslapen, wat bijzonder is aangezien ik gisteravond half 6 uit bed kwam en er vandaag om kwart over 5 uit moest :)

• #105.392
Beetje dubbel gevoel vandaag. Ontslag genomen op huidige job, goede collega's, goed loon etc maar toekomstgericht niet perfect voor mijn studies. Was wel wat een 'beloftevolle youngster' zoals ze hier zeggen dus bazen vielen nogal uit de lucht :p Maar heb getekend bij een bedrijf 2,5km van mijn deur, met een veel beter loon, immens veel voordelen en veel opportuniteiten in mijn functie maar ook veel verantwoordelijkheid. Binnen 2 weken al beginnen aight.

• #105.393
Afgelopen zaterdag op Qlimax een kapot grote buffel gesproken, hadden we het over krachtstats. Hij deed niet squatten want benen trainen vond hij kut. Deadlifts kon hij niet zwaar omdat z'n rug dan bolde. En op bench deed hij 170x8. Liet een video zien :roflol:

• #105.394
Een hele hele chille dag. Gestart met trainen en nu alweer de pootjes omhoog. Eerst maar eens eten en genieten van de dag :)

• #105.395
Afgelopen zaterdag op Qlimax een kapot grote buffel gesproken, hadden we het over krachtstats. Hij deed niet squatten want benen trainen vond hij kut. Deadlifts kon hij niet zwaar omdat z'n rug dan bolde. En op bench deed hij 170x8. Liet een video zien :roflol:
Waarom maakt dit jouw dag precies goed?

Terug
Naar boven