MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #105.581
Wel verdomme :roflol:

Als ik srs zeg dan ben ik ook srs, ik hoop dat het je lukt en je een fantastische wedstrijd neerzet man. Verder heb ik weinig verstand van meets en al helemaal geen ervaring met watercuts, dus daar kan ik je niet mee helpen. Wel kan ik bevestigen dat Kootsj Tsjarrel @TheWasp mijn meet gered heeft omdat ik hyperventilerend op een bankje zat. :)
Had ik je toen al vlaai gegeven?

• #105.583
Wel verdomme :roflol:

Als ik srs zeg dan ben ik ook srs, ik hoop dat het je lukt en je een fantastische wedstrijd neerzet man. Verder heb ik weinig verstand van meets en al helemaal geen ervaring met watercuts, dus daar kan ik je niet mee helpen. Wel kan ik bevestigen dat Kootsj Tsjarrel @TheWasp mijn meet gered heeft omdat ik hyperventilerend op een bankje zat. :)

Nou nou, zo kan hij wel weer, dat is wel een erg overdreven weergave. Het zit en zat gewoon in je, misschien heb ik daar wel enige positieve invloed op gehad, maar op het moment dat je opstond en richting het plankier moest werd die ongezonde spanning ook gewoon deels automatisch gezonde spanning.

Verder ben ik het eens met dat watercuts retarded zijn met een korte weigh in, vooral als het om vele kilo's gaat. Vochtverlies is gewoon simpelweg krachtverlies, als het niet hoeft, nooit doen.

• #105.584
Anderhalve week out horen dat ik een domme keuze heb gemaakt werkt natuurlijk heel motiverend.

Niemand wilt dit horen vlak voor een belangrijke wedstrijd.

Ik ging er eigenlijk van uit dat je het wel ging halen gezien je reeds ervaring hebt opgedaan met een watercut. Gun het je verder van harte dat je het tegendeel bewijst.

• #105.585
Dat feel wanneer je lifts te laag zijn om mee te praten met de grote jongens over wedstrijden :(

• #105.587

4:10 moest meteen aan @diaephi denken :roflol:

• #105.588
net nog 4 bakjes patat naar binnen gewerkt.

• #105.589
Vanochtend benen getraind, zonet een lekkere cheat gehad. Happy times :)

• #105.595
14 BW pull-ups.. G'domme nooit eerder 'daan man!

• #105.599
Geen idee, 60 niet veel?
Geen saus n**gas, clean food

• #105.600
Geen idee, 60 niet veel?
Geen saus n**gas, clean food
giphy.0.gif

Terug
Naar boven