- Waardering
- 2.306
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Enkel gesuperset met een ander wit poeder. Was wel leuk, kan ook veel meer alcohol verzetten dan ;') Oh ja, een kater ken ik nietMaar hebben jullie het ook gesuperset met jack3d?
If not, goedzo, niet aan te raden.

Enkel gesuperset met een ander wit poeder. Was wel leuk, kan ook veel meer alcohol verzetten dan ;') Oh ja, een kater ken ik niet
oppassen met die combi ;p inb4 verslaafd.Enkel gesuperset met een ander wit poeder. Was wel leuk, kan ook veel meer alcohol verzetten dan ;') Oh ja, een kater ken ik niet
Ben praktisch nooit ziek. Maar ga dan ook zo goed als nooit over mijn limiet, zelfs nog niet in de buurt1x gesuperset, noooooit weer. Het weekend was werkelijk legendary, maar zo ontiegelijk ziek van geweest.
Moet wat leuk blijven ook 
Verslaving is voor zwakkelingen
goed nummer
Ze gaan toch niet naar het asiel hè?Binnen paar maandjes in Cambodja gaan wonen
Moet wel m'n poezen en kipjes achterlaten![]()
ik wil best meedenken voor een oplossing omtrent de kippenBinnen paar maandjes in Cambodja gaan wonen
gooi ze bij elkaar in het hokBinnen paar maandjes in Cambodja gaan wonen
Maar dat zit vol NederlandersWaarom ga je daar wonen...? Ik snap dat België een pauperland is ja, maar kan je niet beter hier in Nederland gaan wonen?

Nee, ze kunnen gelukkig bij vrienden terecht.
Veel plezier mat, wel blijven liften he?Maar dat zit vol Nederlanders
We speelden al een tijdje met het idee om naar Azië te trekken en dit is een kans die we waarschijnlijk maar één keer krijgen. f**k het westen waarin mensen janken om niets.
Nee, ze kunnen gelukkig bij vrienden terecht.
Thx en tuurlijk. Er zijn daar meer gyms dan je zou denkenVeel plezier mat, wel blijven liften he?
Khmer lijkt me wel een lastige taal om te leren