Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #105.661

• #105.662
  • #105.663
Enkel gesuperset met een ander wit poeder. Was wel leuk, kan ook veel meer alcohol verzetten dan ;') Oh ja, een kater ken ik niet
???

1x gesuperset, noooooit weer. Het weekend was werkelijk legendary, maar zo ontiegelijk ziek van geweest.

• #105.665
  • #105.666

• #105.669
Binnen paar maandjes in Cambodja gaan wonen :)

Moet wel m'n poezen en kipjes achterlaten :(

• #105.670
Waarom ga je daar wonen...? Ik snap dat België een pauperland is ja, maar kan je niet beter hier in Nederland gaan wonen?

• #105.673
Homo's houden toch helemaal niet van poezen

• #105.675
Waarom ga je daar wonen...? Ik snap dat België een pauperland is ja, maar kan je niet beter hier in Nederland gaan wonen?
Maar dat zit vol Nederlanders :(

We speelden al een tijdje met het idee om naar Azië te trekken en dit is een kans die we waarschijnlijk maar één keer krijgen. f**k het westen waarin mensen janken om niets.

Ze gaan toch niet naar het asiel hè?
Nee, ze kunnen gelukkig bij vrienden terecht.

• #105.676
Post-workout meal bij de mac. Chicken wrap, mini chicken wrap, maestro burger, gewone hamburger, 20 nuggets, grote friet, grote ice-tea en 5 potjes saus. Das it mane.
Al een halfuur misselijk in bed nu, maar het was het waard. Gisteren amper 2000kcal binnen gekregen dus moest wat inhalen.

• #105.677
Maar dat zit vol Nederlanders :(

We speelden al een tijdje met het idee om naar Azië te trekken en dit is een kans die we waarschijnlijk maar één keer krijgen. f**k het westen waarin mensen janken om niets.

Nee, ze kunnen gelukkig bij vrienden terecht.
Veel plezier mat, wel blijven liften he?

Khmer lijkt me wel een lastige taal om te leren

• #105.678
Veel plezier mat, wel blijven liften he?

Khmer lijkt me wel een lastige taal om te leren
Thx en tuurlijk. Er zijn daar meer gyms dan je zou denken :)

Ja, zo'n beetje het enige waar ik tegenop zie. Moet wel lukken door er veel mee bezig te zijn, heb gelukkig goeie aanleg voor talen.

• #105.679
jezus mat weet waar je aan begint dat khmer gaat het leven voor jou daar niet makkelijk maken
851aa7915adbbdc6ad4327eaf4b149cb.png

maar srs cool, hoop dat de leev daar je gaat bevallen

• #105.680
Wil je Gary Glitter achterna gaan?

Terug
Naar boven