Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je hebt msn open staan maar niemand spreekt jou aan

je hebt msn open staan maar niemand spreekt jou aan![]()

onverbeterlijke idioot ben jij ook he?
---------- toegevoegd om 00:10 ---------- de post hierboven werd geplaatst om 00:09 ----------
zover was ie nog niet met z'n iq.

Onverbeterlijke idioot ben jij ook he?
---------- Toegevoegd om 00:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:09 ----------

dan moet je het dus niet doen, de enige manier om zijn gezicht dat te zien is een vent te zijn en het in zijn gezicht te vertelleDie 1 ne chick uit mijn topic, die haar vriend
http://forum.dutchbodybuilding.com/f21/relatie-kapot-maken-niet-270293/
Ik ben te weten gekomen bij welke voetbalploeg die ecto speelt en nu staat daar een gastenboek
Zou ik erin zetten dat een speler uit de eerste klas zijn vriendin heeft afgesproken met iemand anders, en ze zat te sturen achter zijn rug ? Ze zijn niet zo lang geleden uit mekaar geweest en nu zijn ze trg samen. Nu zal de speler wel weten over wie het gaat.
Zou ik het doen of niet, ik wil zijn gezicht dan wel zien![]()
dan moet je het dus niet doen, de enige manier om zijn gezicht dat te zien is een vent te zijn en het in zijn gezicht te vertelle
Die 1 ne chick uit mijn topic, die haar vriend
http://forum.dutchbodybuilding.com/f21/relatie-kapot-maken-niet-270293/
Ik ben te weten gekomen bij welke voetbalploeg die ecto speelt en nu staat daar een gastenboek
Zou ik erin zetten dat een speler uit de eerste klas zijn vriendin heeft afgesproken met iemand anders, en ze zat te sturen achter zijn rug ? Ze zijn niet zo lang geleden uit mekaar geweest en nu zijn ze trg samen. Nu zal de speler wel weten over wie het gaat.
Zou ik het doen of niet, ik wil zijn gezicht dan wel zien![]()

de plaatselijke voetbalclubDat is het juist
Ik weet niet waar ik die zou tegen komen ...
Hm, blijkbaar ben ik niet slim genoeg voor jouw humor.
Ter staan nergens geen uren bij, ik heb geen zin om 3 kwartiers ergens henen te rijden en daar een hele dag staan wachten.
vandaag nieuwe tel kan halen, HTC desire HD word het!
Haha HAHA ja jij wel, vast met die naaden en klepjes en software en batterij!stuur die site eens door dan, want ik kan me niet voorstellen dat een voetbalclub de aanvangstijd van zijn wedstrijden niet op de site heeft staan
---------- Toegevoegd om 01:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:13 ----------
hoor ik goede dingen over
stuur die site eens door dan, want ik kan me niet voorstellen dat een voetbalclub de aanvangstijd van zijn wedstrijden niet op de site heeft staan
---------- Toegevoegd om 01:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:13 ----------