Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #106.941
laatste verslag van het blok ingeleverd, was weer lekker uitstellings battle en op het laatste moment alles in elkaar fabriceren, altijd efficiënt

• #106.942
laatste verslag van het blok ingeleverd, was weer lekker uitstellings battle en op het laatste moment alles in elkaar fabriceren, altijd efficiënt

Zes weken lang alleen de verplichte lessen gevolgd.

Ga dit blok iets van 18 sp halen met misschien 3 dagen werk (70% dbb/30% school).

Vorige week mijn SLC-coachgesprek gehad en we hadden het over wat mijn volgende vakantiebestemming zou moeten worden (tijdens de schoolperiode).

:roflol:

• #106.943
Zes weken lang alleen de verplichte lessen gevolgd.

Ga dit blok iets van 18 sp halen met misschien 3 dagen werk (70% dbb/30% school).

Vorige week mijn SLC-coachgesprek gehad en we hadden het over wat mijn volgende vakantiebestemming zou moeten worden (tijdens de schoolperiode).

:roflol:
yup herkenbaar, ik ga tegenwoordig ook amper lessen. Heb tentamens en verslagen in minder tijd gemaakt dan dat ik naar alle lessen zou gaan

• #106.949
Ik kom er net achter dat ik nog een chocoladereep heb :heart:

• #106.951
met de basic fit crew naar mega basic fit in hoofddorp gegaan en ons als een stel idioten gedragen.

today was a good day

• #106.953

wat is deze haat tegen mannen tussen 20 en 30 jaar.

prejudiceTable4.png

• #106.954
white male privilege!!!!!

• #106.955
white powder

haha wasmiddel dus niet racistisch gr jan

• #106.957
De correctionele rechtbank van Leuven heeft dinsdag een 82-jarige man veroordeeld tot een maand cel en 600 euro boete wegens openbare zedenschennis. De hoogbejaarde liep op een zomerdag in 2015 met een kunstpenis rond in het centrum van Diest.

Roger D.S. uit Herselt vond de kunstpenis naar eigen zeggen tussen zijn duivenmateriaal. Op 22 augustus 2015 ging hij op bezoek bij zijn schoonbroer in Diest en hij besloot zijn nieuwste aanwinst mee te nemen. Op wandel door het stadscentrum hield hij de vleeskleurige kunstpenis deels verborgen onder een jas. Hij ontblootte die diverse keren voor de ogen van verbouwereerde toeschouwers.
smooi :roflol:

Terug
Naar boven