- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
laatste verslag van het blok ingeleverd, was weer lekker uitstellings battle en op het laatste moment alles in elkaar fabriceren, altijd efficiënt

yup herkenbaar, ik ga tegenwoordig ook amper lessen. Heb tentamens en verslagen in minder tijd gemaakt dan dat ik naar alle lessen zou gaanZes weken lang alleen de verplichte lessen gevolgd.
Ga dit blok iets van 18 sp halen met misschien 3 dagen werk (70% dbb/30% school).
Vorige week mijn SLC-coachgesprek gehad en we hadden het over wat mijn volgende vakantiebestemming zou moeten worden (tijdens de schoolperiode).
![]()
ik heb grotere bipcepsen vriend
met de basic fit crew naar mega basic fit in hoofddorp gegaan en ons als een stel idioten gedragen.
today was a good day

smooiDe correctionele rechtbank van Leuven heeft dinsdag een 82-jarige man veroordeeld tot een maand cel en 600 euro boete wegens openbare zedenschennis. De hoogbejaarde liep op een zomerdag in 2015 met een kunstpenis rond in het centrum van Diest.
Roger D.S. uit Herselt vond de kunstpenis naar eigen zeggen tussen zijn duivenmateriaal. Op 22 augustus 2015 ging hij op bezoek bij zijn schoonbroer in Diest en hij besloot zijn nieuwste aanwinst mee te nemen. Op wandel door het stadscentrum hield hij de vleeskleurige kunstpenis deels verborgen onder een jas. Hij ontblootte die diverse keren voor de ogen van verbouwereerde toeschouwers.

vond de kunstpenis naar eigen zeggen tussen zijn duivenmateriaal
uiteraard, patrick jumpen
nog dieper gezonken