MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

zat op de snelweg links zon busje achter me me constant aan te duwen terwijl ik al een km of 15 te hard reed. ga ik zsm weer naar rechts beukt ie hem over de berm er links langs omdat hij blijkbaar niet 1 seconde kon wachten totdat de baan compleet vrij was. ik geef die vent een cynish knikje en vervolgens snijdt ie me compleet af icm geouwehoer met alarm/rem lichten.

hoe opgefokt sommige mensen zijn :roflol:
 
zat op de snelweg links zon busje achter me me constant aan te duwen terwijl ik al een km of 15 te hard reed. ga ik zsm weer naar rechts beukt ie hem over de berm er links langs omdat hij blijkbaar niet 1 seconde kon wachten totdat de baan compleet vrij was. ik geef die vent een cynish knikje en vervolgens snijdt ie me compleet af icm geouwehoer met alarm/rem lichten.

hoe opgefokt sommige mensen zijn :roflol:

Kortom je was beta
 
zat op de snelweg links zon busje achter me me constant aan te duwen terwijl ik al een km of 15 te hard reed. ga ik zsm weer naar rechts beukt ie hem over de berm er links langs omdat hij blijkbaar niet 1 seconde kon wachten totdat de baan compleet vrij was. ik geef die vent een cynish knikje en vervolgens snijdt ie me compleet af icm geouwehoer met alarm/rem lichten.

hoe opgefokt sommige mensen zijn :roflol:

xzyyxyzxyzx dat u?
 
Hnnnnng. Niet schrikken van de titel, iedereen kent m wel
 
tinder match met diaephi
m'n dag kan niet meer stuk :$
 
Vanaf 4:00 briljant
 
Back
Naar boven