Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #107.143
zat op de snelweg links zon busje achter me me constant aan te duwen terwijl ik al een km of 15 te hard reed. ga ik zsm weer naar rechts beukt ie hem over de berm er links langs omdat hij blijkbaar niet 1 seconde kon wachten totdat de baan compleet vrij was. ik geef die vent een cynish knikje en vervolgens snijdt ie me compleet af icm geouwehoer met alarm/rem lichten.

hoe opgefokt sommige mensen zijn :roflol:

• #107.145
zat op de snelweg links zon busje achter me me constant aan te duwen terwijl ik al een km of 15 te hard reed. ga ik zsm weer naar rechts beukt ie hem over de berm er links langs omdat hij blijkbaar niet 1 seconde kon wachten totdat de baan compleet vrij was. ik geef die vent een cynish knikje en vervolgens snijdt ie me compleet af icm geouwehoer met alarm/rem lichten.

Kortom je was beta

• #107.146

xzyyxyzxyzx dat u?

• #107.150

Hnnnnng. Niet schrikken van de titel, iedereen kent m wel

• #107.152
tinder match met @diaephi
m'n dag kan niet meer stuk :$

• #107.155
Bijna slapen

• #107.160
Vanaf 4:00 briljant

Terug