MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #107.541
5x5x85 mp

• #107.542
pua gains

• #107.545
ja dit is de hit van 2016

gr jan

• #107.546

gvd had me broek helemaal vol gescheten.

• #107.547
Moest lachen :)
mrnatty_hairpreparation_clay_900x900.jpg

• #107.548
Damn you Steam sales.. :roflol:

• #107.553
auweohoer eej manne das toch geen carnavalsmuziek... brabant zuigt echt qua carnavalsmuziek:roflol::roflol::roflol:

• #107.554
Wat mijn dag goed maakte is dat Ik vandaag een offer kreeg om sex te hebben met een 21 jarig meisje, in ruil daarvoor moest ik een reclame maken voor een of ander badkamer schoonmaak middel.
Natuurlijk heb ik dat niet gedaan omdat ik een hoog moraal en goede standaarden heb. Net zoals AJAX, de super sterke badkamer reiniger. Nu verkrijgbaar in limoen en vanille.

• #107.555
Ik kreeg vandaag een offer om sex te hebben met een 21 jarig meisje, in ruil daarvoor moest ik een reclame maken voor een of ander badkamer schoonmaak middel.
Natuurlijk heb ik dat niet gedaan omdat ik een hoog moraal en goede standaarden heb. Net zoals AJAX, de super sterke badkamer reiniger. Nu verkrijgbaar in limoen en vanille.
Facebook post grapje

• #107.558
Hij verliest het nodige door de vertaling uit het Engels. Beter volgende keer in zn oorspronkelijke taal houden ;)
Idd minder leuk dan de Engelse versie, maar heb hier mensen gezien die niet eens wisten wat oats waren... dus dacht post hem maar in het Nederlands :P

Terug
Naar boven