XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • ja dit is de hit van 2016


    gr jan
     


    gvd had me broek helemaal vol gescheten.
     
    Moest lachen :)
    mrnatty_hairpreparation_clay_900x900.jpg
     
    het eerste nummer wat ik bij carnaval hoorde was deze


    moest meteen aan jou denken.

    in de rest van nederland was dit de carnavalshit van 2016
    Carnavals-hit of carnaval-shit?
     
    auweohoer eej manne das toch geen carnavalsmuziek... brabant zuigt echt qua carnavalsmuziek:roflol::roflol::roflol:
     
    Wat mijn dag goed maakte is dat Ik vandaag een offer kreeg om sex te hebben met een 21 jarig meisje, in ruil daarvoor moest ik een reclame maken voor een of ander badkamer schoonmaak middel.
    Natuurlijk heb ik dat niet gedaan omdat ik een hoog moraal en goede standaarden heb. Net zoals AJAX, de super sterke badkamer reiniger. Nu verkrijgbaar in limoen en vanille.
     
    Ik kreeg vandaag een offer om sex te hebben met een 21 jarig meisje, in ruil daarvoor moest ik een reclame maken voor een of ander badkamer schoonmaak middel.
    Natuurlijk heb ik dat niet gedaan omdat ik een hoog moraal en goede standaarden heb. Net zoals AJAX, de super sterke badkamer reiniger. Nu verkrijgbaar in limoen en vanille.
    Facebook post grapje
     
    Vond hem geweldig, kwam niet bij toen ik hem zag.

    Hij verliest het nodige door de vertaling uit het Engels. Beter volgende keer in zn oorspronkelijke taal houden ;)
     
    Hij verliest het nodige door de vertaling uit het Engels. Beter volgende keer in zn oorspronkelijke taal houden ;)
    Idd minder leuk dan de Engelse versie, maar heb hier mensen gezien die niet eens wisten wat oats waren... dus dacht post hem maar in het Nederlands :P
     
    Back
    Naar boven