AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (24 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Laptop eindelijk weer gemaakt na langer dan een maand :)

    De bios chip bleek kapot te zijn. Asus laat het niet toe windows te runnen vanaf een partitie die in en hdd caddy zit. Daardoor was ie kapot gegaan.

    Geluk bij een ongeluk en dom van mij bleek mn laptop nog een leeg slot te hebben voor nog een harde schijf dus nu zit ik met een lege hdd caddy weer dan nog een ssd in kan
     
    Sumo deadlift is voor sumo worstelaars
     
    :( mijn rug blijft niet recht bij conventional. Nou maakt dat niet zo erg veel uit bij 200kg oid. Maar als je zwaar wilt gaan voelt dat wat minder fijn. Vandaar dat ik die sumocheatlift es een gooi gaf :(
     
    Is hell eindelijk vertrokken?
     
    :( mijn rug blijft niet recht bij conventional. Nou maakt dat niet zo erg veel uit bij 200kg oid. Maar als je zwaar wilt gaan voelt dat wat minder fijn. Vandaar dat ik die sumocheatlift es een gooi gaf :(
    yolo gewoon basmca gaan
     
    zag ik niet een keer een video van jou voorbij komen waarin je deadliftte met een deadlift bar
    Ik deadlift meer met de texas power bar dan met de texas deadlift bar. Ben ik nu raar?
     
    Ik deadlift meer met de texas power bar ipv de texas deadlift bar. Ben ik nu raar?

    mensen met onbeheerste aan de halter snok techniek halen vaak aanvankelijk meer uit een deadlift halter tov normale in my experience, dus misschien ben je gewoon TE GOED IN DEADLIFTEN
     
    mensen met onbeheerste aan de halter snok techniek halen vaak aanvankelijk meer uit een deadlift halter tov normale in my experience, dus misschien ben je gewoon TE GOED IN DEADLIFTEN
    Ja dat dacht ik dus al.
     
    15kg squat pr :D
    10 kg van m'n 2016 goal lel
    lekker. nog even en je squat met een olympische halter! die 25 kg squat aan het eind van het jaar ga je ook gewoon halen :)
     
    mensen met onbeheerste aan de halter snok techniek halen vaak aanvankelijk meer uit een deadlift halter tov normale in my experience, dus misschien ben je gewoon TE GOED IN DEADLIFTEN


    Candito zei dat hij 25kg meer trok met een deadlift bar.

    En als er iemand goei techniek heeft...
     
    Candito zei dat hij 25kg meer trok met een deadlift bar.

    En als er iemand goei techniek heeft...

    bij sumo is het wel een heel ander verhaal. Vooral omdat het stukje net van de grond het latigste is en de whip je daar veel mee helpt
     
    Back
    Naar boven