XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #107.763

SIJ1isa.jpg

• #107.764
Heeft grotere biceps dan 99% van de DBBers.

MqCPHi6.png

• #107.766
ja hallo die moeilijke praat snappen wij toch niet

• #107.767
Boh

• #107.768
:D, wat een mong*len, jammer dat ze niet nog een paar rammen kregen.

• #107.769
sow dan zou ik over de zeik gaan

• #107.772
Neppe pranks zijn nep

• #107.775
dat soort shit is sws nep inderdaad. Ik vind de gedachtengang van die kansloze kansenjongeren achter dat kanaal ook echt belachelijk. Brb een kutstreek uithalen en dan roepen dat het een prank is, want als het een prank is maakt het niet uit dat je een kutstreek uit haalt, dan is het opeens grappig op de een of andere manier.

als iemand bij een werkset een plate zo zou stelen weet ik niet of ik mezelf in de hand zou kunnen houden :roflol: zou denk ik helemaal leip gaan

• #107.776
Tijdens bench een plaat eraf halen

Dat zal leuk voor je schouders zijn...

• #107.777
Ik zou rwina gaan op hun. ma3lish

• #107.778
dat soort shit is sws nep inderdaad. Ik vind de gedachtengang van die kansloze kansenjongeren achter dat kanaal ook echt belachelijk. Brb een kutstreek uithalen en dan roepen dat het een prank is, want als het een prank is maakt het niet uit dat je een kutstreek uit haalt, dan is het opeens grappig op de een of andere manier.

als iemand bij een werkset een plate zo zou stelen weet ik niet of ik mezelf in de hand zou kunnen houden :roflol: zou denk ik helemaal leip gaan
pranks zijn kut

tenzij remi gaillard

die is grappig

• #107.780
Druk bezig met de opvoeding van mijn dochtertjes.... ratm vol door de kamer. Ze staan al mooi mee te springen!

Terug
Naar boven