XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    75

Users who are viewing this thread

• Hoody

Massive Warrior
    +10 jaar member
    Lid geworden
    12 aug 2010
    Lengte
    1m77
    Massa
    83kg
    Vetpercentage
    10%
    enige wat hij pakt is het bench record :roflol: wel echt sterke bench

Dunno, Eray is ook een best goede bencher. Als hij net zoveel passie heeft voor PL als voor BB, dan krijg ik het nog moeilijk op het NK :o

diaephi

Gargantuan Beast
    Lid geworden
    14 jun 2012
    Lengte
    1m83
    Massa
    92kg
    Vetpercentage
    16%
    Dunno, Eray is ook een best goede bencher. Als hij net zoveel passie heeft voor PL als voor BB, dan krijg ik het nog moeilijk op het NK :o
    hij wil het gewoon even allemaal doen volgens mij, terwijl hij uberhaupt nog geeneens op diepte squat

Hoody

Massive Warrior
    +10 jaar member
    Lid geworden
    12 aug 2010
    Lengte
    1m77
    Massa
    83kg
    Vetpercentage
    10%
    hij wil het gewoon even allemaal doen volgens mij, terwijl hij uberhaupt nog geeneens op diepte squat

Mijn laatste zin was ook niet helemaal srs. Ik krijg het hoe dan ook moeilijk op het NK, genoeg tegenstand.

iWJ

Monstrous Giant
    Lid geworden
    13 jul 2011
    Lengte
    1m86
    Massa
    84kg
    Die instagram vid ziet er qua diepte wel redelijk uit maar hij heeft ewel extreme moeite met 160 terwijl die claimt dat voor 3*2 te doen

diaephi

Gargantuan Beast
    Lid geworden
    14 jun 2012
    Lengte
    1m83
    Massa
    92kg
    Vetpercentage
    16%
    Die instagram vid ziet er qua diepte wel redelijk uit maar hij heeft ewel extreme moeite met 160 terwijl die claimt dat voor 3*2 te doen
    Idd het nieuwe filmpje had ik nog niet gezien, die is dieper dan ik laatst zag. Wel beltless.

"Oh dat is top en welke bond is dit precies? Ik zou graag NK winnaar willen worden en tegelijkertijd record houder willen zijn "

Alleen die arrogantie

iWJ

Monstrous Giant
    Lid geworden
    13 jul 2011
    Lengte
    1m86
    Massa
    84kg
    Idd het nieuwe filmpje had ik nog niet gezien, die is dieper dan ik laatst zag. Wel beltless.

"Oh dat is top en welke bond is dit precies? Ik zou graag NK winnaar willen worden en tegelijkertijd record houder willen zijn "

Alleen die arrogantie
    hij is best sterk voor zijn gewicht maar hij heeft inderdaad echt een enorme air over zich heen van "ik ben overal de beste in als ik het maar probeer". misselijkmakend hoe speciaal die gast zichzelf vindt.

vgm e-stat hij ook hoeveel reps hij doet op zijn instagram zoals met die squats of deze
    https://www.instagram.com/p/BCbFc8GKV4A/?taken-by=leroy_kakiay

brb 4x4x210 claimen terwijl je max 230 is en je eerste 2 reps er al super goor uitzien.

shark89

Ripped Bodybuilder
    Lid geworden
    6 aug 2012
    hij is best sterk voor zijn gewicht maar hij heeft inderdaad echt een enorme air over zich heen van "ik ben overal de beste in als ik het maar probeer". misselijkmakend hoe speciaal die gast zichzelf vindt.

vgm e-stat hij ook hoeveel reps hij doet op zijn instagram zoals met die squats of deze
    https://www.instagram.com/p/BCbFc8GKV4A/?taken-by=leroy_kakiay

brb 4x4x210 claimen terwijl je max 230 is en je eerste 2 reps er al super goor uitzien.
    Sterk voor een natty

Naar boven