do you even sarcasme?
Peaunut is gewoon tan2 buffe G en daarom bencht hij ook veel
aah thats wazzup

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
do you even sarcasme?
Peaunut is gewoon tan2 buffe G en daarom bencht hij ook veel

Ben ik de enige die constant Benno L in jouw naam lees?
OV kaart ook stopgezet toen?werkt volgens mij inderdaad gewoon zo, ik kreeg iig geen geld meer![]()
Zou me eerlijk gezegd niks verbazen...
Contract was maar 24, maar werkte steeds over.
Edit: Laat maar, weet niet meer zeker wat ik toen deedWeet iemand hoe je je studiefinanciering (basisbeurs) stopzet via DUO, terwijl je blijft doorstuderen?
Dien je de basisbeurs (prestatiebeurs) gewoon op 0 euro te zetten of is er een ander knopje ergens?
Ik loop een half jaar vertraging en omdat ik nu niks meer te doen heb, wil ik de rest van m'n studiefinanciering bewaren voor het volgende academiejaar. (sep - jan). Financieel komt dat me beter uit aangezien ik dan weer uitwonend ben en slechts een stagevergoeding zal krijgen...
Of werkt het niet zo?
Duo is er erg vaag in en contacteren via mail/bellen is vrijwel onmogelijk
Is inderdaad vaagHuh er staat dat je mij gequote hebt, maar ik zie geen quoteEdit: Laat maar, weet niet meer zeker wat ik toen deedIs inderdaad vaag
alsjeblieft gr gedaanHuh er staat dat je mij gequote hebt, maar ik zie geen quote
Ja opeens zag ik een quote van jou in m'n laatste bericht, geen idee waar die vandaan kwam. Gisteren +Citaat oid? Toen maar weer weggehaaldHuh er staat dat je mij gequote hebt, maar ik zie geen quote
Hey lekkerding, alles goed? Wat zijn je hobby's? Kom je hier vaker?