AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #108.666
Anderhalf uur heuveltjes op en af gelopen zonder die dikke smerige kut t*ring pomp in m'n kuiten/scheen, feels good.

• #108.667
Weet iemand hoe je je studiefinanciering (basisbeurs) stopzet via DUO, terwijl je blijft doorstuderen?
Dien je de basisbeurs (prestatiebeurs) gewoon op 0 euro te zetten of is er een ander knopje ergens?

Ik loop een half jaar vertraging en omdat ik nu niks meer te doen heb, wil ik de rest van m'n studiefinanciering bewaren voor het volgende academiejaar. (sep - jan). Financieel komt dat me beter uit aangezien ik dan weer uitwonend ben en slechts een stagevergoeding zal krijgen...

Of werkt het niet zo?

Duo is er erg vaag in en contacteren via mail/bellen is vrijwel onmogelijk

Laatst bewerkt:
  • #108.668
werkt volgens mij inderdaad gewoon zo, ik kreeg iig geen geld meer :P

• #108.669
Rip als je tijd dan wel door blijft lopen:o

• #108.671
ik zou even gaan bellen ofzo om het zeker te weten, de DUO doet soms rare dingen en maakt nogal eens wat fouten.
zou mooi zijn als je het van te voren weet.

heb zelf afgelopen jaar ook heel veel problemen met de DUO gehad.

• #108.672
Mij ook niet tbh

• #108.673
Contracturen verhoogd, van 2 naar 3 filialen, gaan kijken voor hogere functie, en misschien loonsverhoging.

:D

• #108.674
je werkte toch al bijna 40 uur :P

• #108.676
Weet iemand hoe je je studiefinanciering (basisbeurs) stopzet via DUO, terwijl je blijft doorstuderen?
Dien je de basisbeurs (prestatiebeurs) gewoon op 0 euro te zetten of is er een ander knopje ergens?

Ik loop een half jaar vertraging en omdat ik nu niks meer te doen heb, wil ik de rest van m'n studiefinanciering bewaren voor het volgende academiejaar. (sep - jan). Financieel komt dat me beter uit aangezien ik dan weer uitwonend ben en slechts een stagevergoeding zal krijgen...

Of werkt het niet zo?

Duo is er erg vaag in en contacteren via mail/bellen is vrijwel onmogelijk
Edit: Laat maar, weet niet meer zeker wat ik toen deed :o Is inderdaad vaag
Edit 2: Volgens mij had ik het op 0 euro gezet, er was iig geen apart knopje voor.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven