- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
hou je bek tegen gayboy ja !!Omdat je de hele tijd Amazingly whiteknighted wordt
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hou je bek tegen gayboy ja !!Omdat je de hele tijd Amazingly whiteknighted wordt
oh ik dacht attention wh*re.Omdat je de hele tijd Amazingly whiteknighted wordt
Als ik zonder pindakaas zit dan ga ik dezelfde dag nog bij halen. Nu komt dat al nooit voor omdat ik altijd een buffer van 2 potten achterhoud.Dacht al 5 dagen dat me pindakaas op was. Vind net nog 1kg in de kast.![]()
WIE DENK JIJ WEL NIET DAT JE BENT ATTENTION GIGILO!!11 heel snel gedragen
Altijd 3+ zakken pinda's stacked in m'n kast, pindakaas errday!Als ik zonder pindakaas zit dan ga ik dezelfde dag nog bij halen. Nu komt dat al nooit voor omdat ik altijd een buffer van 2 potten achterhoud.
@beeldkijker approves
moet jij geen kuurtje pakken om de kwalificatie eis voor het nk powerliften te halen?WIE DENK JIJ WEL NIET DAT JE BENT ATTENTION GIGILO!!11 heel snel gedragen
moet jij geen kuurtje pakken om de kwalificatie eis voor het nk powerliften te halen?
Pls, mijn main goal is een massamonster worden, dat was een optioneel extra'tje xmoet jij geen kuurtje pakken om de kwalificatie eis voor het nk powerliften te halen?
flink op weg dan met je 79 kg of niet?Pls, mijn main goal is een massamonster worden, dat was een optioneel extra'tje x
(ben er overigens ook mee gestopt en 100% gericht op massa)
89.3*
goede progressie, pics?
Heb alleen m'n arm en legs tussen m'n media. Geen idee of je m'n log had gevolgd en de oudere foto's had gezien.
. Gok zo'n 3% gepakt, verloor maar 2,5kg vocht terwijl ik 12kg was aangekomen.
Waarom kuren op zo een laag bw?Heb alleen m'n arm en legs tussen m'n media. Geen idee of je m'n log had gevolgd en de oudere foto's had gezien.
Rest ziet er niet zo bezienswaardig uit nu, ben flink vet geworden in de pct. Gok zo'n 3% gepakt, verloor maar 2,5kg vocht terwijl ik 12kg was aangekomen.
I.v.m. mijn opleiding is het belangrijk dat ik mezelf kan blijven en niet mogelijk agressief oid zou worden, en na het volgen van Anonymass zijn log was ik toch wel een beetje bang geworden
. Dus besloten om het nu te proberen gezien ik tot 1 september alle tijd heb. Ander zou mijn 1e kuur tijdens stage zijn(je loopt het 1e jaar al gelijk stage), sta je daar voor de klas met 20-30 pubers zonder dat je ook maar weet wat je ongeveer kan verwachten
.