- Waardering
- 10.233
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Daaamn @meaantje
Daaamn @meaantje
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Huhwaarom wegen al die mensen die het hele forum volspammen met posts over chocomel altijd zo weinig![]()
Dit was het eerste wat me binnen schoot toen ik ging verhuizen, het goede leef gr Henkhet leven in een grote stad waar de supermarkten tot chille tijden openblijven. Ga even boodschappen doen nu gr Jan
Precies hetzelfde als wat je elke dag doet dusHnnnggg 2 nieuwe afleveringen modern family en 2 van catfish.
Dat wordt weer dominos bestellen en hele avond in bed liggen <3 <3 <3
waarom houdbaar mannnn
ik ook ! onze kruistocht zal slagen ooitGisteren op een feestje mensen overgehaald om niet meer bij b&f te bestellen. Doorgestuurd naar xxl ofcourse. Sorry Marc.
Straks wordt hij ook nog ontslagen! Sylve is ook al weg.Gisteren op een feestje mensen overgehaald om niet meer bij b&f te bestellen. Doorgestuurd naar xxl ofcourse. Sorry Marc.

Ik zou eerder een shake met een n*ger erop kopen, dan een shake met een powerranger erop. Ongeacht de kleur.
https://forum.bodybuilding.nl/topics/donaties-lab-test-johnny-fernand-formule-whey.395816/
Wie koopt er nu shake met een n*ger op ?![]()
n*gers hebben door de geschiedenis heen zeer goed bewezen dat ze fysiek zeer bekwaam zijn om zware dingen zoals bijvoorbeeld zakken katoen te verplaatsen. Je zou wel gek zijn om deze niché niet in je product te doen profileren.
https://forum.bodybuilding.nl/topics/donaties-lab-test-johnny-fernand-formule-whey.395816/
Wie koopt er nu shake met een n*ger op ?![]()
Moet ik dan denken aan dat de fabriek op een berg staat?Tenslotte worden in JFF-eiwitten alleen eiwitten gebruikt die hoog gefilterd zijn, waardoor de eiwitstructuur zo fijn is dat het lichaam de eiwitten direct opneemt.

brb even een fabriek opzetten in een vliegtuig.Moet ik dan denken aan dat de fabriek op een berg staat?![]()