MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Je bent niet depressief. Je bent gewoon dik.
    Kom knuffelen dan malsig vleeshapje van me :bj::bukkake::verneder::trio::suckit:





    Oja no-homo




    Waarom eigenlijk zoveel ranzige emoticons hier :$ dacht deze forum is pg13
     
    Mensen die geen publieke functie hebben of beroemd zijn die op twitter zitten moeten echt zo ontzettend dood.
    Pls, dat was nog tijdens en kort na het hyves tijdsperk, tot iedereen overstapte op fb.
     
    aboveandbeyond confirmed kardashian fanboy
    Nou, ik kan me nog best voorstellen dat er tienduizenden breezersletjes en bakvisjes willen weten wat ze op dat moment aan het doen is, aangezien het doen van fotoshoots, geven van interviews en aan laten stampen van scheve vagina's door booskijkende rappers voor een bepaalde doelgroep nog best interessant is.
    "Wiskunde liep weer uit, zo stom, ik vind meneer Jansen echt een eikel lolol xDD #ikwilnaarhuis #duurtlang", dat boeit dan weer letterlijk niemand ene fuck.
    Zodoende vind ik iedereen die meedoet aan het realiseren van een ego-utopie d.m.v. zich te omringen met mensen die hen aandacht geven omdat ze hopen er zelf ook iets van terug te krijgen intens kut. Een grote circlejerk, dat schijt social media.
    Twitter is het nazisme van de 21e eeuw. Alle Twitteraars terug naar Marokko!
     
    nee girlscene is kut


    nah
    je volgt dan gewoon geen leuke mensen
    Jawel, maar die zijn allemaal opgerot naar fb:o. Keek net even, van de honderden waren er 3 nog actief.
     
    Nu al op 3100 kcals.

    Leef de pindarotsjes leef.
     
    Back
    Naar boven