Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

met dit nummer vier ik mijn overwinning
 
Liefste Dbb,

Vandaag was mijn gym crush in de fitness. Ze was naar de fitness gekomen met zo'n elektrische Segway zonder handvat.

Zonder nog nooit met haar een conversatie te hebben gehad, kwam ze aan mij vragen of ik haar elektrisch ding niet wou uitproberen.
Natuurlijk ben ik ermee akkoord gegaan en ben ik er op gaan staan, toen heeft ze mij vast gehouden en hebben we samen er een paar rondjes mee gereden op de parking. :heart::heart::heart:


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Liefste Dbb,

Vandaag was mijn gym crush in de fitness. Ze was naar de fitness gekomen met zo'n elektrische Segway zonder handvat.

Zonder nog nooit met haar een conversatie te hebben gehad, kwam ze aan mij vragen of ik haar elektrisch ding niet wou uitproberen.
Natuurlijk ben ik ermee akkoord gegaan en ben ik er op gaan staan, toen heeft ze mij vast gehouden en hebben we samen er een paar rondjes mee gereden op de parking. :heart::heart::heart:


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Mocht je PUA tips willen, ik ben aanvoerder van de karma lijst.
 
Mocht je PUA tips willen, ik ben aanvoerder van de karma lijst.

Je mag me wel wat tips geven als je wilt. Ik ben van plan om haar nummer volgende week te gaan vragen en een sms sturen terwijl ze voor me staat waar in staat :

heavenly blessed beauty whose beauty is divine and everlasting, will you go out with me to get a drink together ?
 
Liefste Dbb,

Vandaag was mijn gym crush in de fitness. Ze was naar de fitness gekomen met zo'n elektrische Segway zonder handvat.

Zonder nog nooit met haar een conversatie te hebben gehad, kwam ze aan mij vragen of ik haar elektrisch ding niet wou uitproberen.
Natuurlijk ben ik ermee akkoord gegaan en ben ik er op gaan staan, toen heeft ze mij vast gehouden en hebben we samen er een paar rondjes mee gereden op de parking. :heart::heart::heart:


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je vond het vast niet erg om haar elektrische ding uit te proberen heuuheuuuu
 
Je mag me wel wat tips geven als je wilt. Ik ben van plan om haar nummer volgende week te gaan vragen en een sms sturen terwijl ze voor me staat waar in staat :

heavenly blessed beauty whose beauty is divine and everlasting, will you go out with me to get a drink together ?

als het om DE heavenly blessed beauty van DBB gaat hoef je haar nummer niet te vragen

ze weet je nummer zonder dat je het hebt gegeven

huh
 
Je mag me wel wat tips geven als je wilt. Ik ben van plan om haar nummer volgende week te gaan vragen en een sms sturen terwijl ze voor me staat waar in staat :

heavenly blessed beauty whose beauty is divine and everlasting, will you go out with me to get a drink together ?
SMS doet het altijd goed, ik zeg doen
 
Gister 140 gesquat 2x terwijl ik in me cut zit.moet zeggen voel me erg weak sinds ik minder eet maar kracht is er nog redelijk [emoji4]
 
Back
Naar boven