- Waardering
- 156
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 63kg
Doe maar geen avatar en vraag of ze je karmaweegschaaltje willen verwijderen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe maar geen avatar en vraag of ze je karmaweegschaaltje willen verwijderen.
idd, beetje triest dit maar nu weet je wat voor persoon hij wel niet is.hij wil gewoon graag the cool guy uithangen op dbb. schijnbaar word hij op hyves ofzo gepest, want normaal doe je dat daar...
u get it?Sad Russian panda.hij wil gewoon graag the cool guy uithangen op dbb. schijnbaar word hij op hyves ofzo gepest, want normaal doe je dat daar...
Dat vergt ook de enige skillz, die zijn niet in zomaar in een dag vergaard.Best wel erg om zelfs op een forum uitgekotst te worden
met een pinnetje eruit gedrukt!!! THANK GOD!!!je Butters avatar dekt de lading iets meer denk ikokey, ik ga jou leren hoe het internet werkt.
les 1, opdracht 1:
open de spoiler en beantwoord de vragen
Vraag1: dat ik dit getypt hebt, maakt dat meteen waarheid?marcel3000 is mijn meisje, ik verneder hem anaal
Vraag 2: welke avatar is beter
A= mijn huidige avatar
B= winny de pooh ?

Best wel erg om zelfs op een forum uitgekotst te worden

Dat vergt ook de enige skillz, die zijn niet in zomaar in een dag vergaard.
+1 lekker ballen brah!
OT: ik voel me een beetje trots op mijzelf. dat ik eindelijk eens stappen durf te zetten!

Alle hoeken van m'n huis maar weer eens laten zien denk ik.
Net leren lopen brah?

Ongeluk gehad ?+1 lekker ballen brah!
OT: ik voel me een beetje trots op mijzelf. dat ik eindelijk eens stappen durf te zetten!

Tjha van constant niets te doen wordt je wat depri henah zit in knoop met mijzelf. afgelopen weken thuis gezeten... nu word het tijd dat ik weer naar school ga en wat actiever aan me problemen ga werken![]()