MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (46 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ook als je uit full screen gaat en dan opnieuw full screen? En met f11?
    In- en uit fullscreen gaat verandert niet. f11 doet ook niets. Zou cookies verwijderen er effect op kunnen hebben? Of iets virus of malware achtigs?
     
    In- en uit fullscreen gaat verandert niet. f11 doet ook niets. Zou cookies verwijderen er effect op kunnen hebben? Of iets virus of malware achtigs?
    Nee, klinkt eerder als potato Windows.
     
    Nee, klinkt eerder als potato Windows.
    Het werkte eerder ook gewoon zoals ik het wilde dus dat moet wel weer te regelen zijn dunkt me. Hallo jij weet alles help me eens ik hou lekker Windows.
     


    hngggg




    next level gaaf dit.
     
    Laatst bewerkt:
    Het werkte eerder ook gewoon zoals ik het wilde dus dat moet wel weer te regelen zijn dunkt me. Hallo jij weet alles help me eens ik hou lekker Windows.
    Ff opnieuw opstarten, doet wonderen soms.. en als dat niet werkt probeer een andere browser.
     
    1430528895210.jpg
     
    Dit zou ik dus echt niet durven:roflol:
    nice net een uurtje allemaal gopro vids lopen kijken



    ik ook niet scheet al half in mn broekje van het kijken van het filmpje. Maar het lijkt me wel super vet

    helaas kan je dit ook niet zomaar doen.
    base jumping wil ik wel sws een keer doen.


    dit soort shit lijkt me wel echt te gaaf.
    adrenaline junky crew.
     
    wow waarom haat jij altijd op mensen met een goed fysiek? Je bent gewoon zelf dik en bent jaloers op wesley. Makkelijk een beetje vanachter je computer te haten en stoer te doen.
    Ik noem het ook een boerenvonnis, omdat degene die die post heeft uitgedraaid waarschijnlijk weer uit de PL sectie is gekropen.
     
    Ik noem het ook een boerenvonnis, omdat degene die die post heeft uitgedraaid waarschijnlijk weer uit de PL sectie is gekropen.

    Ga jij maar weer terug naar de psychiatrische inrichting waar je uit ben gekropen
     
    je kan iig al je tijd stoppen in het boek ipv te gaan moderatoren in de pl sectie ;)
    Ik heb af en toe een uurtje nodig om m'n frustraties af te handelen. Dat kan dan prima als moderator natuurlijk in de PL-sectie. Kaarten uitdelen zal vast een goede therapie vormen.
     
    Back
    Naar boven