- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dan een halve rpe er aftoen ik terug keek ging hij zo hard dat ik denk dat er nog wel eentje in zat![]()
Wow 180 reps180x4 deadlift op rpe 7.5. Echt heel erg blij hier mee

Wow 180 reps
Wist niet dat er ook bars van 4 kg bestonden
carbs timen
Is dat zo? [emoji16] want dan ga ik ook timings van carbs beter doen[emoji4]
depletion voor show vgm
Hmm vaag. Vind deze andere fysiekn beter (als ze teminste in dezelfde lineup stonden )
Hmm vaag. Vind deze andere fysiekn beter (als ze teminste in dezelfde lineup stonden )
Not sure maar denk dat er meer geld in zit qua sponsoring. En je hoeft niet zo heel erg huge te zijn. Alhoewel sommige wel sick groot zijnFf serieus wat is het nou telkens met die zwembroeken. Ik dacht dat het bodybulding was?zeer vervelend want een goeie paar legs kan het verschil maken.
Wat hebt de zwembroekjes te maken met sponsors , ik neem aan dat ze allemaal hastikke hard hun benen getraind hebben en dan word dat gewoon volledig bedekt. Erg zonden en ik vind de wedstrijd een heel stuk minder intressanter gelijk..Not sure maar denk dat er meer geld in zit qua sponsoring. En je hoeft niet zo heel erg huge te zijn. Alhoewel sommige wel sick groot zijn
Dat vind jij. Ik had het over sponsoren zoals gymshark etc. Die willen geen 140kg freaks hebben. Dit omdat de gemiddelde mens die fysieken niet mooi vindenWat hebt de zwembroekjes te maken met sponsors , ik neem aan dat ze allemaal hastikke hard hun benen getraind hebben en dan word dat gewoon volledig bedekt. Erg zonden en ik vind de wedstrijd een heel stuk minder intressanter gelijk..
Skip legday everyday
Lol mooie gespierde benen hebt niks te maken met "freaks" fysiek. Of je nou voor een massief look gaat zoals kai greene of voor een atletisch look zoals jeff seid. Een goeie paar legs zijn onmisbaar! Zolang het mooi in shape is ben je echt geen freak. Je bent juist een freak als je geen legs hebt met de body van Jeff seid, anders ben je ook echt een dipshit die geen love hebt voor bodybuilding.Dat vind jij. Ik had het over sponsoren zoals gymshark etc. Die willen geen 140kg freaks hebben. Dit omdat de gemiddelde mens die fysieken niet mooi vinden
Het zijn gewoon verschillende categorieën. Die zwemshorts horen er gewoon bij. Net als dat je die show niet gaat winnen als je een lelijke kop hebt. Het plaatje moet kloppen, fashion stuff.Lol mooie gespierde benen hebt niks te maken met "freaks" fysiek. Of je nou voor een massief look gaat zoals kai greene of voor een atletisch look zoals jeff seid. Een goeie paar legs zijn onmisbaar! Zolang het mooi in shape is ben je echt geen freak. Je bent juist een freak als je geen legs hebt met de body van Jeff seid, anders ben je ook echt een dipshit die geen love hebt voor bodybuilding.
Geef ze dan gwn shorts dat net boven je quads komt. Zoals die broekjes die Zyzz altijd draagte, geil man[emoji4]Het zijn gewoon verschillende categorieën. Die zwemshorts horen er gewoon bij. Net als dat je die show niet gaat winnen als je een lelijke kop hebt. Het plaatje moet kloppen, fashion stuff.