Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is cheap. Van de vrachtwagen gevallen? :')Gloednieuwe Samsung galaxy S7 opgehaald voor €475,-
Morgen maar even kijken of het wat is. @basmca Thanks voor het advies![]()
Nee. Zat in een dichte gesealde doos met een bon van de KPN erbij in een KPN tasje.
En een beetje geluk hebben.Oh klinkt legit ja. Nice manNee. Zat in een dichte gesealde doos met een bon van de KPN erbij in een KPN tasje.
Goed zoeken en gelijk toehappenEn een beetje geluk hebben.

Hmm ja als het zijn eigen optreden was zal het wel meer trance geweest zijn. Als hij op de mainstage van een of ander festival draait is het wat commerciëler. Op tomorrowland 2 jaar geleden sloot hij af met de 'hardstyle' remix van licht uit, van the oppositeshmm, hij draaide 2 uur en daarvan hoorde ik 4 liedjes van die commerciële buchtmuziek zoals jij het beschrijft
maar verder wel gewoon trance ja, zelfs een zyzz liedje!!!
maarja dit was geen festival, weet niet of dat wat uitmaakt. was gewoon zijn eigen optreden.

Gloednieuwe Samsung galaxy S7 opgehaald voor €475,-
Morgen maar even kijken of het wat is. @basmca Thanks voor het advies![]()
Oh klinkt legit ja. Nice man
Ik mag ook niet klagen want ik had een prima deal bij studentmobiel.nl, €37 p/m voor 4GB internet + onbep. bel en sms met €0,- bijbetalen voor mijn S7. Scheelt 10-15 eur met aanbieders als Vodafone, ik snap er geen bal van dat mensen nog bij dergelijke providers gaan![]()
Nederland lijkt stuk beter dan Belgie voor zo'n dingen.
Nederland lijkt stuk beter dan Belgie voor zo'n dingen.
1GB + 150 min bellen + 10 000 sms voor €15.
Hier hetzelfde. Zit elke maand over mijn data waardoor ik altijd nog meer dan 15 betaal...10.000 sms,why... ik heb 150 bel en sms, gaat nieteens 10% van op.
Maatje van mij scout de hele dag marktplaats en koopt de lage iphones op, verkoopt z'n 5-10 iphones per week met 50-100 winst.Nee. Zat in een dichte gesealde doos met een bon van de KPN erbij in een KPN tasje.
Goed zoeken en gelijk toehappenEn een beetje geluk hebben.
NiceMaatje van mij scout de hele dag marktplaats en koopt de lage iphones op, verkoopt z'n 5-10 iphones per week met 50-100 winst.
Is dat ik het geld niet heb om te beginnen, of ook geen zin. Maar na 5 iphones verkopen heb je er al een tweede uit.
Is dat ik het geld niet heb om te beginnen, of ook geen zin. Maar na 5 iphones verkopen heb je er al een tweede uit.
5x100 = 500 = nieuwe iphone..

Weet jij hetHoeveel km rijdt hij gemiddeld dan om een iphone op te halen?![]()
10gig = 4gig voor mij tho, ik krijg dat nooit op