Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (32 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Gloednieuwe Samsung galaxy S7 opgehaald voor €475,-

    Morgen maar even kijken of het wat is. Fallingout Thanks voor het advies :)
     
    Dat is cheap. Van de vrachtwagen gevallen? :')
    Nee. Zat in een dichte gesealde doos met een bon van de KPN erbij in een KPN tasje.

    Goed zoeken en gelijk toehappen ;) En een beetje geluk hebben.
     
    Nee. Zat in een dichte gesealde doos met een bon van de KPN erbij in een KPN tasje.

    Goed zoeken en gelijk toehappen ;) En een beetje geluk hebben.
    Oh klinkt legit ja. Nice man :)
    Ik mag ook niet klagen want ik had een prima deal bij studentmobiel.nl, €37 p/m voor 4GB internet + onbep. bel en sms met €0,- bijbetalen voor mijn S7. Scheelt 10-15 eur met aanbieders als Vodafone, ik snap er geen bal van dat mensen nog bij dergelijke providers gaan :roflol:
     
    hmm, hij draaide 2 uur en daarvan hoorde ik 4 liedjes van die commerciële buchtmuziek zoals jij het beschrijft :P
    maar verder wel gewoon trance ja, zelfs een zyzz liedje!!! :o
    maarja dit was geen festival, weet niet of dat wat uitmaakt. was gewoon zijn eigen optreden.
    Hmm ja als het zijn eigen optreden was zal het wel meer trance geweest zijn. Als hij op de mainstage van een of ander festival draait is het wat commerciëler. Op tomorrowland 2 jaar geleden sloot hij af met de 'hardstyle' remix van licht uit, van the opposites ???
     
    Gloednieuwe Samsung galaxy S7 opgehaald voor €475,-

    Morgen maar even kijken of het wat is. Fallingout Thanks voor het advies :)


    Np bro, via marktplaats zeker?

    Ook al een aantal s7 edges voorbij zien komen voor 550.


    Toevallig eergister ook een LG G5 in mijn handen gehad in een winkel, was meteen eentje met duidelijk zo'n build probleem dat het niet goed aansloot. Denk dat s7 indd de betere keus is.
     
    Oh klinkt legit ja. Nice man :)
    Ik mag ook niet klagen want ik had een prima deal bij studentmobiel.nl, €37 p/m voor 4GB internet + onbep. bel en sms met €0,- bijbetalen voor mijn S7. Scheelt 10-15 eur met aanbieders als Vodafone, ik snap er geen bal van dat mensen nog bij dergelijke providers gaan :roflol:


    10 gig en bellen sms voor 20 euro sim only goat.
     
    10 gig en bellen sms voor 20 euro sim only goat.
    Nederland lijkt stuk beter dan Belgie voor zo'n dingen.
    1GB + 150 min bellen + 10 000 sms voor €15.
     
    Nederland lijkt stuk beter dan Belgie voor zo'n dingen.
    1GB + 150 min bellen + 10 000 sms voor €15.


    10.000 sms,why... ik heb 150 bel en sms, gaat nieteens 10% van op.
     
    10.000 sms,why... ik heb 150 bel en sms, gaat nieteens 10% van op.
    Hier hetzelfde. Zit elke maand over mijn data waardoor ik altijd nog meer dan 15 betaal...
     
    Nee. Zat in een dichte gesealde doos met een bon van de KPN erbij in een KPN tasje.

    Goed zoeken en gelijk toehappen ;) En een beetje geluk hebben.
    Maatje van mij scout de hele dag marktplaats en koopt de lage iphones op, verkoopt z'n 5-10 iphones per week met 50-100 winst.
     
    Maatje van mij scout de hele dag marktplaats en koopt de lage iphones op, verkoopt z'n 5-10 iphones per week met 50-100 winst.
    Nice
     
    Is dat ik het geld niet heb om te beginnen, of ook geen zin. Maar na 5 iphones verkopen heb je er al een tweede uit.


    Denk dat dat in realiteit niet zo werkt.
     
    5x100 = 500 = nieuwe iphone..


    Ja want hij verdient natuurlijk op elke telefoon 100 euro. Plus heen en weer rijden verzendkosten ect ect.
     
    Back
    Naar boven