XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #111.543
  • #111.545
holy hell al dat spul voor €1000

nice

• #111.546
haha welke dbber is dit? :roflol:

• #111.549
Wat is dat voor gestoord mannetje joh? Kan me niet voorstellen dat die knul zo beledigend was, ook al had ie gewoon moeten opfl*kkeren volgens mij want hij was inderdaad niet bezig bij dat bankje.

• #111.551
@skinnie had mepventje in zn aars gepropt denk ik :D

• #111.552
Onvoorstelbaar hoe lang het trouwens duurt voordat rood-hemdje eens een tik teruggeeft. Als iemand na 1 zin al begint te meppen dan ga je toch niet nog proberen te redeneren met hem? In zijn geval had ik denk ik een halter gaan pakken ofzo. Iets om het verschil in lichaamsgewicht te compenseren :D

• #111.553
Onvoorstelbaar hoe lang het trouwens duurt voordat rood-hemdje eens een tik teruggeeft. Als iemand na 1 zin al begint te meppen dan ga je toch niet nog proberen te redeneren met hem? In zijn geval had ik denk ik een halter gaan pakken ofzo. Iets om het verschil in lichaamsgewicht te compenseren :D
Freeze

• #111.554
Zou hem dat bankje op zijn kop gebeukt hebben, beter dan mijn handen kapotslaan, blessure heb je zo te pakken:)

• #111.558
Ja dat was ook belachelijk. Maar om nou gelijk te gaan meppen. Vraag me wel af wat t pisventje nou eigenlijk zei.

Als het een dbb'er is dan waarschijnlijk iets in de trant van: ik neuk je helemaal de moeder ik ben fokking Zyzz brah nu opt**fen met je handdoekje

• #111.560

niet beste filmpje wat er is maar 2:22-2:30 is wel echt fking gaaf.

Terug
Naar boven