MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

:roflol: sukkeltje

---------- Toegevoegd om 22:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:52 ----------

Neem aan dat je ook een tijd niet hebt gelopen? Dus je benen amper gebruikt. vind het best nice dat je dan nog met 60kg kan squatten als je zon tijd uit de running bent geweest.:p
Een half jaar niet kunnen lopen inderdaad. Heb nu ook al een week spierpijn in mijn benen omdat ik überhaupt kan lopen.

Het maakte mijn dag goed dat ik al bijna 72uur niet heb gefapt (nieuw record).

Lol, en dat gaat wel met je knie? :P

:trollface:

Ja tuurlijk wel. De dokter zei eerst ook nog dat ik minder moest gaan bowlen, dat het lag aan mijn aanloop en shizzle, maar I don't care, ik stop echt niet met bowlen. Ik heb gewoon zwakke knietjes. :(

Ja tuurlijk wel. De dokter zei eerst ook nog dat ik minder moest gaan bowlen, dat het lag aan mijn aanloop en shizzle, maar I don't care, ik stop echt niet met bowlen. Ik heb gewoon zwakke knietjes. :(

Stoute jij!
Kzou je moeten slaan

:roflol: jullie maken je wel heel druk om mijn posts he :roflol:

Be gone and stay gone!

Heerlijke dag gehad met mijn meisje :heart:

Die! :mad:

Wait whut? Hebben die kanslozen jou gehersenspoeld?

Smiley maakt het helemaal af.

Er zijn chatrooms speciaal voor jullie gemaakt :)

Werk mee aan een schoner DBB!

Giro 666.

Heerlijke dag gehad met pietje1983! :heart:

:trollfacex:"

nu serieus: Pietje in de verpest je dag, en wat maakt je dag goed heeft mijn dag al gemaakt :)

Laatst bewerkt:
Morgen en de rest van vandaag lekker vrij hihi:heart:

Vanmorgen was er iemand aan het bumperkleven... Ik reed heel langzaam op een eenbaansweg en over de rotonde (ik denk wel 20) en toen deze meneer mij in wilde halen ging ik keihard rijden en toen hij voor me reed ging ik bij hem bumperkleven. Ik gaf mijn richting aan bij het stoplicht om af te slaan en zag dat hij dit ook deed... Ik nam maar de afslag hierna, straks wilde hij me nog achtervolgen...

eindelijk weer een op dbb :) na een heel weekend zonder

Vanmorgen was er iemand aan het bumperkleven... Ik reed heel langzaam op een eenbaansweg en over de rotonde (ik denk wel 20) en toen deze meneer mij in wilde halen ging ik keihard rijden en toen hij voor me reed ging ik bij hem bumperkleven. Ik gaf mijn richting aan bij het stoplicht om af te slaan en zag dat hij dit ook deed... Ik nam maar de afslag hierna, straks wilde hij me nog achtervolgen...

Slim van je.

Wat? Dus terwijl die kerel je aan het inhalen was ging je maar plankgas? :roflol:

Vrouwen.. :rolleyes:

Jammer dat hij je niet heeft aangetikt.

Terug
Naar boven