AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sweetdreamss

[Link niet meer beschikbaar]

Ze vermelden echter ook dat er geen causaal verband aangetoond kan worden, dus het zegt sowieso niet veel.

Wat is Tim van Erp, de auteur van dit artikel op Lindanieuws, toch een ontzettende kutmongool. Als bron haalt hij weer een andere website (die het ook weer van een andere website heeft) aan i.p.v. de originele studie, en die heeft het stuk geplaatst in 2014.

Trouw had echter vorige zaterdag 2 grote artikelen aan veganisme gewijd, 1 over Israel en een andere over voordelen van veganisme en de toename in NL. Je moet er voor open staan, maar ik vond het goede stukken en was blij dat de Trouw er aandacht aan besteed als ik even OT moet blijven(:
 
Seems legit.

Was een leuke avond met een wtf-momentje:

Komt een van de bouncers van de baja naar me toe en vraagt 'ben jij hier met een groep bodybuilders?'
ik dacht da ****? en zeg ja, blijkt dat loydatonidinges aan de portiers gevraagd had of de DBB meet bij hun was :roflol:

Ik zie al een 130kg zalmbeer aan de portier vragen of er een meet binnen was hahaha lloydatoni
 
Ze vermelden echter ook dat er geen causaal verband aangetoond kan worden, dus het zegt sowieso niet veel.



Trouw had echter vorige zaterdag 2 grote artikelen aan veganisme gewijd, 1 over Israel en een andere over voordelen van veganisme en de toename in NL. Je moet er voor open staan, maar ik vond het goede stukken en was blij dat de Trouw er aandacht aan besteed als ik even OT moet blijven(:
De voedingsrichtlijnrn zijn sowieso voor een groot gedeelte gestoeld op associaties. Beetje inherent aan die tak van wetenschap.
 
Het is tegenwoordig een ding om rotator cuff oefening op gewicht te doen tijdens een schouder training in mijn gym :roflol::roflol:
 
huh ik ben er altijd pretty much vanuit gegaan dat lloyda zo zalmig geboren is

Het is tegenwoordig een ding om rotator cuff oefening op gewicht te doen tijdens een schouder training in mijn gym :roflol::roflol:
doen ze ook de hurr durr ik weet niet in welke richting de zwaartekracht werkt rotator cuff rotaties zoals dit?
standflye.jpg


Dat is wel een van mijn favoriete debiele dingen om te zien in de gym
 
huh ik ben er altijd pretty much vanuit gegaan dat lloyda zo zalmig geboren is


doen ze ook de hurr durr ik weet niet in welke richting de zwaartekracht werkt rotator cuff rotaties zoals dit?
standflye.jpg


Dat is wel een van mijn favoriete debiele dingen om te zien in de gym
Die doe ik voor upper altijd met twee kg dumbells. Is er iets mis daarmee? Voelt wel lekker :P?

Maar ze doen die, en vooral deze met twintig kg dumbells
scarecrow-rotation-dumbbells.jpg
 
huh ik ben er altijd pretty much vanuit gegaan dat lloyda zo zalmig geboren is


doen ze ook de hurr durr ik weet niet in welke richting de zwaartekracht werkt rotator cuff rotaties zoals dit?
standflye.jpg


Dat is wel een van mijn favoriete debiele dingen om te zien in de gym
Is dat geen oefening voor mensen die vaak gasten moeten verwelkomen in de horeca?
 
Het is tegenwoordig een ding om rotator cuff oefening op gewicht te doen tijdens een schouder training in mijn gym :roflol::roflol:

lekker toch, met 30kg db's buffe swole rotator cuffs creëren
 
Back
Naar boven