AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Alleen wel jammer dat PilatesMeisje haar vriendschap heeft verbroken met me, omdat ze dacht dat ik 'PilatesJongen' was... :(

Kreeg je al ontwenningsverschijnselen van je weekban?

Eerlijk? Ja. :(
Ik zat uiteraard wel mee te lezen, vond het echt zwaar om niet te kunnen reageren. Zo had ik peanuthead kunnen ompraten om geen zelfmoord te plegen, maar goed, we weten hoe dat is geëindigd.

Het mooie weer en de chicks op het strand :)

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Ronniej opnieuw punten kan geven.

:(

NONDEJU! :mad: hahaha

trouwens :

Peanuthead95 Competitive Bodybuilder
Verstuur Bericht Gebruikerslijsten
Laatste activiteit: Vandaag 20:02

Poes poes miauw!

---------- Toegevoegd om 21:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:32 ----------

Het mooie weer en de chicks op het strand :)

in Noordwijk ? laat me niet lachen!

Ja, een of andere k*t kloon heette PilatesJongen, en PilatesMeisje dacht blijkbaar dat ik dat was en vond dat niet zo leuk. (Ze was overigens niet de enige, snap overigens niet waarom mensen dat denken, maar ok). :(

trouwens :

Poes poes miauw!
Heb ik toch nog de kans om wat moed in te spreken bij peanuthead. :)

trouwens :

Poes poes miauw!

---------- Toegevoegd om 21:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:32 ----------

in Noordwijk ? laat me niet lachen!

Yup, zat op een goed stukje vandaag :D

Je moet wel goed rondkijken tussen de dikke duitsers door

Oja, je weet wel die jailbait pictures he. Vandaag zaten er 15meter bij mij vandaan 6 van die wijven van 20 ongeveer uit duitsland (want hoorde ze praten) gingen ze alemaal hun bovenstukje van bikini uitdoen en dan handen voor tepels en op de foto :roflol:

---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:39 ----------

Een weekban in je eentje is ook nooit echt leuk :mad:.

Maar hij was verdiend uiteraard..!
Ik wil niet nog 'n kaart :o

hoeveel kaarten voor een weekban?

Laatst bewerkt:

---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:39 ----------

hoeveel kaarten voor een weekban?

Vijf rode. :)

Oja, je weet wel die jailbait pictures he. Vandaag zaten er 15meter bij mij vandaan 6 van die wijven van 20 ongeveer uit duitsland (want hoorde ze praten) gingen ze alemaal hun bovenstukje van bikini uitdoen en dan handen voor tepels en op de foto :roflol:

:roflol: hahaha, als ik terug ben toch maar eens naar dat stink strand toe dan.

Terug
Naar boven